Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Apakah?
Saturday, August 6, 2011 @ 4:55 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Harini bangun terlampau lambat pulak, tapi tak terkejut pun, sebab dah biasa sebenarnya. HAHA, sudah sudah. Aku bangun tepat jam 4 petang. Tepat! Terror kan aku? Ni kes sahur tadi kot. Fine, tak. Mungkin sebab aku tidur jam 2 pagi, lepastu bangun balik jam 0445 pagi? Lepastu sambung tidur balik jam 5 pagi? Mungkin itu sebabnya. Haha, =='

Bangun bangun aku mengelamun sekejap. Bunyi uwek uwek tangisan Danish mematikan lamunan aku, aku terus keluar dari pintu bilik lepastu jejak kaki ke tangga tujuan nak turun bawah amik danish, tapi dia dah ada dekat tangga menangis nangis jadi kerja aku senang sikit terus amik dia masuk bilik lepastu biarkan dia nangis, aku main komputer riba yang sebenarnya tak diletakkan atas riba pun, sambil menunggu mak aku habis buang hajat dalam toilet.

#Tibatiba rasa macam karangan bm.

Aku online ada 17 noti, sikit gila hukz. Lepastu ada seorang makhluk Allah yang diberi nama ____ ________, saja je taknak kasi tahu, dia meniru aku dan Amelyn. Wuuu, agaknya dia takda otak nak fikir ayat apa kot. Ya, dia lagi tua dari aku, tapi otak dia lebih kecil dari aku dan Amelyn. Kebodohan.


Maaf, terkasar bahasa.


Harini hari keenam puasa, tadi bangun sahur makan sikit sangat sebab takda lauk. Jadi rasanya harini mungkin hari paling lapar. Kot? Berbuka pun dekat rumah cousin, ibu sedara masak confirm sedap, so memuaskan nafsu lapar berbuka jakgi lah. Buzz.


Aku show dua entri sebab rasanya kalau aku update malam dalam jam 12 dia dikira hari seterusnya maka seperti aku update dua entri sehari kan? Biarlah kalau takfaham pasai pi kat hang ._.


Semalam aku edit cbox, aku letak kotak untuk tinggalkan jejak dekat sebelah tu kan kan kan aloh comel je pui -__-", message anda sila  cari sendiri di tagboard tu ye. Saja lain dari yang lain muahahaha. Gedik je.


Aku takda apa nak di updatekan, jadi selamat berbuka puasa kejap lagi. Assalamualaikum :))



PAST
PRESENT