Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Blank.
Saturday, August 20, 2011 @ 12:08 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Hi. mood aku tak berapa nak baik. seronok? apa yang perlu seronok sangat. sedih? takde apa yang nak disedihkan. sakit hati? for what?


entah. aku pun taktahu apa masalah aku yang sebenar. aduh, hati rasa tak tenteram.


:"(


sebab UPSR is getting near? 13 september, 23 days to go? sebab tu ke? sejujurnya, aku tak rasa sebab tu.


habis, kenapa?


Aaaaah, :"(


maybe perkara tu cuma akan tinggal dalam hati, biarkan tak terjawab. Kenapa aku macam ni, kawan aku ada yang sakit ke? eh, minta dijauhkan. ada perkara buruk lain yang berlaku ke, hati aku sakit? :"(


Soalan tinggal soalan.


xxx


sudah. aku ingin lupakan semua masalah. biarkan ketepi. esok hari gembira. shopping all day long. aku... mungkin akan menyepi dalam 2 - 3 hari. jangan rindu aku, haha. apa pun, selamat hari raya. aku takut ini post terakhir sebelum raya. assalamualaikum.



PAST
PRESENT