Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Domo?
Monday, August 8, 2011 @ 3:40 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Harini mood-baik. Tadi datang sekolah jam... 7 30 something. Ke 7 20++ macam tu, alah sama je lah. Dekat dekat 730. Masuk kelas terus mulut ternganga. Dalam hati dah terdetik, "aku lupa something ke? haduh, tapi kan dari rumah lagi..?" Aku pandang keliling kelas. Semua bawak bag besar, bag normal i mean. Meja tersusun jarak jarak, alah macam time periksa. 


Aku takut, aku takut aku lupa yang harini trial. Sebab, setahu aku sebenarnya besok. Tapi kenapa meja dah siap tersusun macam ni? Ke persediaan-awal-untuk-besok je?


Aku tanya Shahz, dia pun terkejut. Lepastu cikgu masuk, thank god. Cuma persediaan je, sebab esok malas pulak pagi pagi baru nak kelam kabut. Hush -_- Seram pulak rasa. Bulu roma dah mula meremang masa tu. Takut nya alahai. 


BI berlaluuuu, aku dapat berapa untuk BI pun entah lah. Tapi, B. Mula mula confident je dapat A, last last B jugak. Aku benci betul, Shahz dapat 71%. Untung la dia Pn Jane yang garang tu suka dia, pn jane kasi dia buku free. Mcm not fair pulak aku rasa, untuk lain lain yg B tu dia taknak bagi. WTH Hahaha.


Time PJ meronda satu sekolah, time math paling tension.


Lepas rehat tak belajar. Macam heaven.


Balik rumah tengok makanan plus tengok danish makan. Aku rsa mcm nak mencekik juga Apam Dot Dot tu tapi tak kesampaian. Puasa kan? Kena tunggu lagi 4 jam. Haih, sedihnya. Hahaha okay tak sedih ==' Bulan Puasa kan kta kena seronok.


Percaya atau tidak, sekarang tv tengah tunjuk cerita The Fairly OddParents. Rasa nak je baling tv tu sebab sakit telinga dengan cartoon tu cakap, suara serupa... (...). Bahasa Melayu pulak dia bercakap. No offence memang suara dia jelek ._.


Jelek?


Pukul 3 30 daaaaaah! Yeay. Another... oh still empat jam lagi :'/ Wanna cry wanna cry.


Wait.


Have i told you yet that its 35 days more to go for UPSR? Udara udara! Aku perlukan udara untuk bernafas. Pulak (hyperbola). 35 hari lagi. Sebulan 5 hari, tak lama. Sangat tak lama. Pejam celik pejam celik dah raya, beberapa hari leps tu... Terus UPSR. Rasanya raya tahun ni paling men-tension-kan. Hm.


Study. Belajar. Ulangkaji. Score A. Buku. Semuanya, kena serap masuk otak from now. Esok trial, haduuuh tension. Tension!


Apa pun, Amelyn dah beli Domo cuma lupa nak bawak tadi. However, still thankyousomuch Amelyn (:


Terima kasih;
  • Aisyah Muaz, untuk bag domo
  • Amelyn Syahida, untuk patung domo.
  • Harith Syaza dan fatyn Dynaz, untuk pensilbox domo.
  • Awatif Rahman untuk cawan singa comel gilew :'D
  • Amir Yusof, untuk dompet domo :'/
  • Shahzreen untuk RM50 & one drop perfume. Takda hadiah so dia bagi duit je. 
 Thats it. Semuanya, terima kasih untuk domo domo tewww. Terharu gilew :')


Hua hua, orang kasi hadiah tp aku bukannya kasi pun hadiah dekat orang. No worries, nanti aku kasi dekat semua something something Insya'Allah.


Assalamualaikum.



PAST
PRESENT