Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Done.
Thursday, August 18, 2011 @ 5:42 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Hmmm, blog aku dah berubah sikit kan. New part is, benda yang read this sebelah tu, header, gambar dengan about me. K thats it. Sedar atau tak semua benda baru jadi misai. Hahaha. Suka sangat dekat misai kot. Alah gambar tumblr. Comel lah tu kan.

Agak 3 jam buat natang semua ni. Walaupun tak berubah banyak ==' Nak cari code lagi. Phewwww, banyak lagi nak ubah ni XD Ok, tak. Dlm sebulan ada je benda baru kan. Kita kena buat sebulan sekali lah kan. Baru tak buta hadap laptop je. Hmm, sebenarnya nak buat macam, tekan aboutme nanti pop out. Tp dari semalam cuba tak dpat dapat. So kita buat benda lain je lah dulu.


(Blog nak lawa lawa tapi readers dalam 2 3 orang je baik takyah ==' )


Jealous tengok blog Aisyah, even aku yang buatkan. Still, kenapa lagi lawa dari blog aku =='

Pui. Taknak kalah xD

Im-just-kidding.


Soooo, aku kalau free selalu dapat update around 12+ macam tu, bila update malam tu kluar date besoknya means macam aku update sehari dua kali padahal aku nak update sekali je. Bila balik sekolah nak update je tibatiba "eh, bila aku update ni?..... ohhhh semalam pukol 12!" Maka semalamnya (sebelum pukol 12) aku tak berkesempatan nak update lah.


Aku tahu korang tak faham sebenarnya.


T___T. (nangis taik lalat dekat pipi) sobsobs.


Rmai request suruh buatkan blog diorang ni. When the days increases, the more people will ask me to decorate their blog. Amacam? Boleh masuk soalan science UPSR 2011 tak? =='


Dan kebanyakannya mereka yang bernama Aisyah.


Aku taktahu kenapa mereka yang bernama Aisyah hampir 5 orang suruh aku buat layout diorang dan semuanya nama Aisyah. Aku tak faham (sambil geleng kepala). Sorang Aliah, sorang lagi.... eh Aisyah jugak =='


Aku nak buat layout macam budak budak biasa tu, macam... macam ni, kejap macam mana eh. Macam..... aku taktahu la nak cakap macam mana. Like, simple tapi cantik. Whatever, cut that crap. Im trying to make my blog looks simple and nice. Buzzzz.


Diam lah.


Well tadi dekat sekolah memang broken-heart betul. Aku mcm nak gugur jantung bila cikgu math cakap (....) hmmm, badmood gila. &&&&&& tak bawak buku latinda. Latihan Minda to be exact ==' Guess what? XD


Aku kena lompat bintang 10 kali depan kelas. Bila orang lalu lalang aku dah cuak gila dah alamak alamak. Jgn la pandang. Tengah lompatlompat sambil bibir menghitung nombor, 1 2 3 4 5 6 7 8 eh stop! 8. 8. 8. Aku pandang kanan masa tengah duk lapan tu. And then saw Wawa and Syhrh. Terus... 9 10! Masuk kelas muka kerek. Aduh.


I bet wawa and syirah gelak kuat kuat masa aku masuk kelas tu. Aku boleh jamin hundred percent. Diorng kalau tk gelakkan orang memang tk sah xx Dah biasa dah aku kena gelak dengan diorang. Kadang kadang sakit hati memang ada hukz. Banyak kali dah pun, takpe, dah biasa. Aku sabar je dari dulu.


ceh, tak boleh kawal perasaan ke, Fiqah?

Patience.


Dah, takyah nak marah sangat. Kan kau dah biasa, Fiqah.


Thats why.. Aku menyesal gila dulu aku pernah mengata Shahz dekat ____ and then masa dia drop aku mcm tu je, biarkan aku sorang macam sh**. aku cuma boleh diam dan tak berkata apa, but then Shahz baik sangat dengan aku sampai sekarang. Aku menyesal gila babe.


And noooooooow, aku kan dah promise gila aku takkan mengumpat shahz dah, kan shahz kan =p you must be very bangga to be my bff kan shahz? XD Lol, just kidding.


Aku dengan Shahz dah banyak dah benda sama. Hmmm, duit raya nanti i'll buy something for her, Insya'Allah. For my trully bestfriend lah katakan. Ceh ==' Kenapa jiwang.


Dia dah macam macam kasi aku. Start kawan baik gila ni dia tak pernah sakit kan hati aku lagi. Tak pernah lagi kot :/ start wawa dump aku, hmmmm dia baik gila dngan aku. My God, aku teringat time dulu aku jahat dengan dia pulak =='


Dalam pensilbox, dalam dompet, penuh dengan nama Shahzreen Iman Jan and banyak gila surat dari dia. Bukan surat, macam "I love Namy" - Shahz. Something like that, macam rapat gila je kitorang ;)


Dulu dengan kawan baik mana ada mcam ni. Nak cakap iloveyou pun geli. Sekarang dengan Aisyah, Amelyn & Shahz, bila nak out je "Bye Iloveyou esok jumpa" blablabla, dah macam gf bf. Seriously xD Aku nak letak gambar mereka mereka dalam blog ni tapi taktahu nak sumbat mana.


Gambar Shahz dengan aku dah dekat aboutme. Hmmm, Gmbar amelyn and aisyah nanti sumbat dekat speech lah :)


Kay macam panjang gila pulak. I wonder if theres someone yang baca ni mesti rajin gila. *Perasan. So, Bye Assalamualaikum.


(terasake? XD)



PAST
PRESENT