Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Drama.
Thursday, August 11, 2011 @ 9:26 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.
"Nammy sy mtk maaf klu sy ada luka kan hati awak masa kita bercinta tp sekarng kita tak bersama dah lagi klu awak nak kan sapa sapa pergilah 1 je yg sy nk awk tahu sy sayangkan awak sgt, syang"


&
"Nammy sy syg kan awak tapi awk sanggup pegi kat hafirul sy dah jnji pada cinta kita untuk bahagia selamanya"
Siapa Hafirul? Aku cuma kenal.. Afirul. Siapa Nammy? Aku Namy.


Haha.


To be honest, aku gelak bila baca text ni. Semua text dari dia tak pernah aku berniat nak reply dan tak pernah pun aku reply.


Tuduhan.


Aku dan Afirul kawan rapat. Mcm aku dengan Harith and Fahmi, cuma kami lebih rapat sikit. Even tak jumpa pun tahun ni. Dia f1 and aku s6.


Sudah.


Aku penat orang asyik babitkan nama Afirul bila bercakap dengan aku. Famous sangat pulak Afirul ni. Bila aku on the phone dengan cikgu atau kawan, mesti abang aku fikir tu Afirul. Kenapa ler -____-'   Haktuih. :'/


To; sender.


Awak memang betul sweet sangat. Msg kedua awak tu memang tak menahan. Saya gelak sorang sorang sebab awak ni gangster tapi tahap ke-jiwang-an awak tu mengalahkan orang dah kawin, kita pernah bercinta ke :/ Sadisnya kisah hidup awak, HAHA. Tak payah lah nak sayang sayang sangat kan. Geli geleman. 


Padan lah kalau dekat sekolah awak selalu tutup muka bajet cover malu. Saya mula mula fikir apahal dengan mamat tu. Tutup muka fikir aku nak pandang nak usha nak tenung sangat ah? Lol. Bila balik rumah on phone, ada 5 msg dari awak. Bila baca semua baru saya faham kenapa dengan awak, macam mabuk tutup muka. Tak hingin pun nak pandang lol. Jahat nya saya kan.


Saya tak faham kenapa saya guna saya awak dalam ni :/


Kita kan ber aku kau sebenarnya.


Puii,


Siapa gadis yang bakal memiliki awak satu hari nanti memang agak bertuah sebab awak ni sweet, tapi gangster dan panas baran. Kejiwangan aku tu buat saya nak stay-away dari awak. Mcm anoyying je awak ni. HAHA. Saya doakan lah nanti awak dpat awek sama tinggi dan taraf dengan awak :'/


Maaf sebab tak boleh terima awak. Tp, jangan babitkan afirul. Itu je.


Eceh macam perlu je backup afirul ._.


#Cuma aku minta, jangan buat cerita palsu. Aku tak pernah mencintai kau apatah lagi nak bercinta dengan kau. Thx.


**


Um, aku ada tukar blog so yea. Yang guna google chrome and Safari, takda kot tulis 'Click here for cbox's msg' kat tepi tu kan. Ada kotak blank, click situ. Sorry, thx.


Ciao, assalamualaikum.



PAST
PRESENT