Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Getting serious -_-
Friday, August 26, 2011 @ 11:32 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Macam terpaksa pulak buat dua entri haha. Biarlah kan. Aku tahu semua rajin bukak blog aku #Pfth.

Itu jenaka.

GAMBAR DIBUANG.


Shahzreen, Amelyn & Aisyah, im sorry for what ive done since weve been bestfriends. Bulan puasa, aku jadi sombong. Habis pahala -_- Maafkan aku, aku cuma tak larat nak jalan jalan.Nak lepak lepak. Cuma mampu duduk bilik guru dan borak dengan cikgucikgu yang ada dekat situ dan menghirup udara segar dalam tu je. Tambahan lagi ada aircond. Tp masa last day aku sekolah which is hari Rabu, blackout dekat sekolah. Bilik Guru maintain sejuk. So aku tetap duduk situ. Nak jalan jalan hirup debu dekat tangga aku memang tak berdaya.


Sekali lagi, maafkan aku. Aku tahu aku bukan kawan yang baik. Tapi aku harap kita dpat kawan sampai bila bila. Itu doa aku. Aku taknak kita terpisah macam tu je, kita gaduh tanpa sebab macam aku dengan ex kawan kawan baik aku dulu. (Perlukah perkataan ex itu berada di situ?)


Panjangnya karangan.


Tak lupa jugak, minta maaf dekat semua stalkers, readers blog yang pernah terasa (terasa you knowwww. sakit hati) dengan bait bait perkataan dalam setiap satu entri yang aku taip. Kalau status facebook buat korang terasa. Maafkan aku. 


Dan, maafkan aku juga pada sesiapa yang tak dapat duit raya. Dari bapak aku, bukan aku. Sebab aku penerima duit raya bukan pemberi. Al Maklumlah masih comel cantik ni, takkan nak mintak duit raya dekat aku. Aku cekik siapa yang mintak tu. Tngok la, i will.


"Getting Serious".


Raya getting near, 5 days more to go. And UPSR, 17 days more to go, I guess. Or 16. Or 18. Or.... 10? Aaaaaah! Im going to deeeeeeeeeeeeeeaaaaad! Aku target 4A 1B. Not 5A's. Tp kalau dapat it would be better. I think.


Allia NurBalqis, one of my bestfriend. We met on fb. Then our first met falls on 3rd July, my sports day. Lpstu dia nak snap gambar tiga jejaka from SMKSB. Fuhlamak, aku pulak kena pergi snap. Best masa tu. Chatchatchat dekat FB smpai ada la sesi sesi luahan hati. Hari demi hari, kitorang semakin rapat.


Ape ni. Taknak drama.


This is my second post before raya HAHAHA. Aku balik hari Ahad. Tukar plan. Cuz esok nak pergi kubur arwah ibu saudara ♥ Then nak pergi rumah Ibu Saudara, nak tengok Cinta, Adam, Aina and all my anak saudara. Rindu nya diorang.


-GAMBAR DI BUANG-

I took this photo using BlackBerry broh. Kaya kan aku, ada blackberry. Tapi kipas dekat rumah tak ada. Takpe, boleh bernafas lagi. (Pasal kaya tu aku cuma kidding) Bleghhh. Eh, lembu dalam gmbar comel kan. Hadiah dari Faiz Razak. My abang ipar lah kan. Hmmm, bakal -_- I guessssssss :/ Insya'Allah.

Raya nanti, mesti best. Seminggu lepas raya, terus mood hancur.

-GAMBAR DI BUANG-

Ini budak, raya nanti gua tak dapat tengok dia seminggu. Sedih pulak. Eeee. 


(Ayah tengah purapura menjadi gila sebelah aku. Ya Allah, tolong lah, Yah) -__-.


Ape lagi nak kata eh. Aku nak letak lagu raya la, kejap. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10. Ok, malas. Nak kena pergi utube tukar width tukar height apa semua, waduh males banget. Tibatiba keluar indon. Eh ape ni ._. Gua lapar la. Tadi tak bangun sahur lepastu tak pergi sekolah bangun tidur pukul 3 petang akibat takut lapar pada awal pagi. Takut pengsan akibat terlalu lapar kerana tidak bersahur.


Alasan sangat dramatik.


Family sume pergi shopping, baju raya aku dah complete maka aku cuma perlu duduk di rumah menghadap laptop buat score A sambil facebook dan blogging. T___T. Mereka paksa ikut malah aku lebih memilih untuk tinggal di rumah kerana kaki hampir patah, semalaman berjalan tak berhenti. Masalah tulang belakang.


Aku bukan duk sorang, ada je ayah aku.


Bajet sedih macam home alone je. Huahuahua.


Cikgu Ropidah, Cikgu Elani, & semua cikgu. Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Ampuni semua salahku ecehceh dan bye,


Yes, im out. Ciao. Assalamualaikum.


(This entry quite long yo). 


-gambar dibuang-

But I didnt care.



PAST
PRESENT