Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Sedih.
Wednesday, August 3, 2011 @ 2:45 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Fuh, 3 hari berpuasa macam biasa je. Tak rasa macam puasa pun sebab harihari balik sekolah memang tak makan. Dah menjadi kebiasaan so takde lah rasa lapar gila tahap perut menyanyi lagu heavy metal. Takda takda. Poyo much.

Aku taknak ckap pasal puasa. Cut cut, biskut ada sebelah aku je ni. Takut tangan aku mencapai biskut masuk dalam mulut susah jugak. Aku nak cerita good news dulu, bad news kita cerita dalam masa 10 minit dari sekarang HAHAHA. K tak.


Hmm, tadi masa rehat pergi bilik guru jumpa cikgu Elani, takda benda nak buat sebab puasa kan. Nak makan pun tk boleh so lepak lepak dekat tempat cikgu Elani. Aku tanya BM aku dapat berapa tapi cikgu tak cakap markah, cikgu cuma tunjuk score bahagian B & C. Bahagian B 25/30, C 18/20. Bahagian A tidak diketahui -___-" 


Bila masuk kelas, cikgu serahkan kertas. Yeah man, aku termasuk jugak dalam golongan manusia manusia dapat A untuk penulisan, Alhamdulillah. 11 orang dalam kelas. Hmm, bahagian A 7/10. Keseluruhan aku dpat 83%. Atas pagar je, not cool.


Okay, mulakan berita buruk.


Pertama, next week hari Selasa trial 2. Terseksa. Tak rehat pung. Break seminggu je, lepastu Trial lagi. Aku benci jadi UPSR Candidates aigghhh >.< Tension.


Kedua, bag raya yang aku tunggu tunggu since last month? Kononnya ibu pesan dekat cousin suruh belikan, at last bila tahu harga.... hati hancur, remuk. macam nak koyak koyak, RM 60 satu bag kecik tu. Terus cancel ibu tak beli. Rasa nak hentak kepala.


"bag je pun, halamak".


Aku jarng dapat bag untuk hari raya and bila aku tengok bag tu aku ketagih. Nak sangat beli tapi malang tak berbau lah katakan... Benci. Tapi bagi aku kalau bag macam tu normal harga enam puluh (ceh taknak guna numeral), sebab kakak aku punya bag lebih kurang besar tu jugak. Harga pun lima puluh enam (again? nombornombor dekat keyboard aku rosak.)


Aku boring, sedikit lapar (tadi kata dah biasa?) sebab ada Ferrero Rocher dalam peti ais plus maggi dalam almari tu banyak sangat sampai rasa nak buat parti maggi malam ni jugak. Family empat orang je jadi nak buat parti maggi segala ni tunggu ibu beranak lagi 7 orang anak lah. Hahaha. -___-"


Malam ni juadah berbuka puasa pun aku taktahu apa, suspen suspen.. Pfthhh ;b 


Jumaat ni kakak sedara nak datang rumah, aku terpaksa balik rumah lambat dari sekolah sebab ibu nak kena amik dia and ayah pulak kerja blablabla. Patutnya bulan puasa balik awal tapi entah lah, kalau dah macam ni memang susah lah. Tolong lah, time time ni jugak dia nak datang puiiiii xD


Mood; Bosan. Macam biasa.

Hmm i've nothing to blog about sebab blog siang siang takda apa yang jadi pun. Kalau blog malam pun sama je, lol.

Aku busy nowadays sejak sejak meningkat umur jadi 12 tahun yang amat men-tension-kan daaaaaaaan aku taktahu apa yang aku akan tempuh lagi next year and next next next next year. 


Whtever whtever, doakan aku untuk mencapai markah tinggi atau 5A dalam Trial 2 akan datang ni. Minggu depan yeee pfth. Assalamualaikum.



PAST
PRESENT