Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Sedih.
Tuesday, August 16, 2011 @ 9:31 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.



HAHA.


Erk.


Kenapa mula dengan gelak pun aku tak tahu lah kan =='


Harini Selasa. Besok cuti. Ling ling ling ling =) Seronok pulak. Itu pasal lah kot hyper sampai buat anoyying intro dengan gelak tawa yang entah aku taktahu apa aku cuba nak sampaikan.


Khamis sekolah as usual tapi still seronok for this one months (Ramadhan) sebab balik awal. Jerit hooray sikit. Aaaaaand Jumaat kakak balik. Nak jerit? Ok takda masa.


Jadi kakak balik nanti benda pertama aku dengan abang aku dah discuss suruh kakak kemas rumah sebab dia dah tinggal rumah for almost 2months, and buat beberapa hari dia cuti ni kakak kena kemas rumah! Tak peduli! Kemas!


Macam jahat gila pulak.


Sabtu & Ahad pulak macam biasa shopping lagi! Raya kan dah dekat jadi setiap masa cuti yang ada akan digunakan dengan shopping. Ye? Tp raya tahun ni tetap tak best sebab balik dari kampung rehat 2 3 hari lepastu UPSR terus.


Sangat tension ye.


Nowadays... kejap sebelum baca ni tolong jangan rasa menyampah sampai nak terkeluar kahak warna warni ke apa. Sebab aku rasa macam aku nak membanggakan diri sebentar bersama nasi. Entah kenapa sejak kebelakang ni aku rasa macam nak buat lawak tapi tak jadi langsung. Hmm sadis.


Wawa (Layout), Shahzreen (Layout), Amelyn (Header), Arisya (Header), <-- Semua ni mereka minta bantuan aku yang buat. Amelyn and Arisya aku tak boleh nak buat lawa lawa sangat sebab bab bab header ni mana aku terror. Layout ni aku pro lah jugak. Anda boleh lah jenguk blog Shahz dengan Wawa.


Lawa gila aku buat babe.


HAHA, itu lah aku kata jangan geli baca XD


Aaaand, sekarang request from Aisyah (Another Aisyah eh) suruh buat layout and Nisa pun suruh buatkan layout. Aku macam dah jadi designer blog yang terlampau tapi sebenarnya tak lawa mana pun dan itu pun main copy paste je. Alah setakat edit sikit sikit warna tu senang je. Kan.


Ada jugak sorang ni aku lupa nama, katanya suruh aku buatkan header siap kata dia nak bayar around RM15 kot. Aku mcm o.o Aku bukan designer blog sebenar babe. Toksah la nak bayr segala ==' Sedih.


Sekarang ni aku busy betol.


(Bajet semata-mata).


Semua yang aku dah tolong tu esok prepare RM 5 sorang. Bayar dekat aku! Nak juling mata aku buat kay xD


Tak, kidding je =='


Sedih tak julingkan mata tanpa pembayaran?


Sedih kan.


Aku ikhlas ke?


Sikit XD


Tak, aku ikhlas ok. Seronok buat kerja ni. Nanti orang mcm terhutang budi so kalau nak mintak pape senang je en HAHA JAYKAY. JAYKAY. JAYKAY.


So... Bye =)



PAST
PRESENT