Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Shopping. Agaaaain?!
Friday, August 26, 2011 @ 1:52 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Malas nak letak lagu. Cancel haritu punya. HAHA. Nak kena pergi youtube paste code copy lagi tapi kalau play tak dengar lagu pun, memang rasa nak hentak hentak kepala dekat dinding. Benci Muzicons.

#Gua baru balik shopping.

Kan dh kata hari Khamis tak sempat update, baru balik dah pukul 12 kira hari Jumaat pulak dah. Petang karang gua memang tak update lah cita dia. Mls nak kasi post brjuta juta sehari. People changed kan XD 

Sbelum cerita pasal shopping, nak cerita pasal budak sekolah gua, Aqil. #Aku taktahu kenapa perlu guna gua.

Ni cerita dari blog Aisyah. Aku amik sikit sikit sebab cerita sebenar aku taktahu. Yea.

Aqil patah kaki, atas sebab pergaduhan. Dia samseng sekolah bajet SEK GANGSTER. Thts why. Time raya patah kaki, itu best. Katanya kena pukul dengan kayu and whatsoever. Kesian, get well soon, Aqil. 

Now, lets the story of shopping(s) begin. HAHA.

xxx

Bangun tepat pukul 10.00 pagi. Memang jam dah set pukul 10 kena bunyi kok kok kok. Lepastu mandi, waiting for about 20 mins for kak fatin to arrive. Smpai tu, lengahkan masa sekejap lepastu bertolak pergi Curve.

Cri parking dekat Curve, ambil masa jugak lah. Bila dah habis, kitorang masuk entrance tu mcm sikit je orang. Searching for my baju, and then jumpa lah baju merah. Dress, wuwu. Jgn tergoda u olz tengok i pkai baju tew nantiii xD 

Thats a joke, obviously.

Lepastu, cari baju hijau sambil cari baju kakak. Memang pusing satu curve yang tak berapa nak besar tu, tp tak jumpa. Ada sebenarnya satu baju ni pilihan mak aku, mcm baju orang cina. Mmg tak match dengan aku yang hitam legam mcm negro. Tp lawa. Mak aku suruh beli tapi taknak lah kan, baju tu dalam RM125 tapi nak pakai sekali je time raya. Bazir. So, cancel.

Cari baju kakak pulak, jumpa satu baju labuh, mak aku suruh kakak beli. Dia nak tapi nak round dulu katanya takut jumpa lagi lawa. Round round round.

Lepastu sesi blablabla.

Baju kakak aku biarkan tergendala. Kitorang pergi One Utama pulak.

Dekat OU jumpa baju hijau aku. Aaaaaaaaaaaand, my baju oredi complete! Fuh, memang lega. Tk payah susah nak cri baju dah lepas ni. *menghela nafas panjang*. Then tempah kedai makan. Lpstu daaaaah, memang lama gila shopping dari pukul 10;30 kot. Smpai pukul 11 malam.

Actually, lepas pukul 9 10 mcm tu dah balik. Dh sampai rumah lepastu abg mir pulak nak beli baju dia, then pergi SACC Mall, jumpa baju Melayu. Then pergi Kompleks PKNS. Ronda je, tak beli pape pun. Sesak dan sangat panas dalam tu. Menyesal ikut. Pui.

Klau shopping memang lama gila, tapi beli baju 2 3 helai je. Puiii. Aku juga telah membeli tali pinggang kecil yg khas untuk baju dress konon smexay ikat dekat tengah and beli rantai gedabak si burung hantu mcm orang dok biasa pakai tu. (Ni semua fashion kfatin ajar).

Aku juga sgt seronok dah beli rantai si burung hntu tu dalam rm19. Sebab rantai tu mmg aku teringin (perak). At last.... dapat. 

Kfatin juga membeli satu burung hantu itu. Tkpe, bela burung hantu tak hidup pun jadilah kan. Baru hotsetap sikit pakai mcm budak hot kan uuuu xD 

And again, that was a joke. Not funny enough, i guess.


And mine is... colorful. *cynical smile*, however it is meant to be spell. I seriously don't bother to care about how the colourful was spelled. colourful? colorful? HAHA.

its cool kan. ramai dah pakai. im just trying. lepas ni pakai rantai besar laaaaa. (canon) xD

Im off. Ciao, assalamualaikum =)



PAST
PRESENT