Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Stressed.
Friday, August 12, 2011 @ 2:20 PM


"Eat desserts when you stressed. Why? Because stressed spell backwards is desserts"
Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Tension. 


3 hari aku menunggu jawapan untuk ni, berharap betol apa yang aku doa termakbul. Aku fikir aku sudah buat yang terbaik.


Tapi sebaliknya.


Malang.


*sedih.


Air mata aku mengalir secara perlahan, mungkin Tuhan sudah menentukan yang lebih baik buat aku pada 13 September 2011 yang bakal datang, sebulan satu hari lagi. 


Aku buntu, aku mengharapkan 13 september bakal datang lama lagi. Ya Allah, slow down the time :'( Don't bring 13 Sep too soon.


Persoalan; Apa sebenarnya masalah aku ._.


Baiklah, ini pastinya soal peperiksaan. Dan.... aku betol betol tak sangka penulisan dapat B, 75% to be exact. Trial 1 aku skor 83%. Menurun, ini semua angkara Bahagian C. I just hate Nilai Murni.... so much.


Bahagian B, karangan. Buat cerita pasal perompak. Alhamdulillah Bahagian B menyelamatkan aku, skor 29/30. Itu kerana aku salah eja. Aku karang "Aku dial nombor ibu bapa aku..." 


Mistake?


Sesungguhnya dial dalam ejaan bahasa melayu ada lah dail =='


Termasuk sedikit english dalam tu. Ah! Kalau tak aku boleh dapat 30 ._.


Bahagian A pun kacau. Rumit.


Bahagian C, tolong aku untuk peperiksaan UPSR nanti. Hahaha. 


"5A tak datang turun dari langit" -Cikgu Zaidah.

Semua murid tahu tu.


Termasuk aku.


Ceh banyak pulak enter -___-' Aku betol betol menyesal atas ke-lalai-an aku waktu peperiksaan tu.  Waktu percubaan 1 aku boleh skor 18/20 dalam bahagian C. Tapi, percubaan 2....... 9/20. Teruk!


Ya Allah, apa jadi dengan aku :'(


Sudah. Tutup. Tutup soal sekolah. Hentikan dari bahas soal markah berterus- terusan. Aku bosan. Aku penat, aku tak boleh terima, aku kena belajar lebih lagi dalam bahagian C. Walaupun bahagian paling senang untuk aku skor. Aduh.


-Suruh hentikan pasal markah tapi sendiri yang tulis :'/


Sadis je hidup.


"Awak boleh score A dalam penulisan ni, boleh sangat. Sy tahu awak boleh. Sebab B awak, B strong. UPSR nanti, sy nak awak dapat A untuk penulisan. Awak ada bakat tau tulis tulis karangan ni. Nilai murni buat huraian je awak terbelit sikit. Buat betul betul nnt, hafal nilai murni. Masalah awak, awak tak buat nilai. Itu jeee."

-Cikgu Elani

Terima kasih banyak cikgu, Insya'Allah. Aku akan skor A dalam penulisan dan pemahaman upsr nanti. Insya'Allah.

"Ini percubaan je, trial memang susah dari UPSR. UPSR nanti senang je. Trust me, sy dah amik UPSR sy tahu. Budak pandai mcm awak ni serious boleh je skor A dalam Bm."

-Afirul.

Terima kasih Firul .__.

Haduh, tadi nak sangat tutup pasal kes ni. Tiba tiba tulis lagi. Jari mcm tak boleh nak berhenti dari bergerak pantas atas papan kekunci ni. Jari tk boleh berhenti dari taip pasal markah periksa tadi!

Kecundang.

Kecewa.

Sudah, Fiqah.

Aku nak cikgu buat Trial 3. Tolong. Aku nak. Aku nak dapat A dalam penulisan, harapan aku. At least penulisan. Mana tahu boleh jadi novelis ke xD Okay tu macam mimpi.


Ok, kali ni aku memang betol nak tutup dari  bahas soal markah. Pening je.


Semalam ada orang suruh buatkan header, Arisya. Eh, header aku tu simple gila nak mati pun, ada orang nak suruh aku buatkan? Mcm strange je. Haha.


Daaan, Aisyah suruh buatkan template untuk dia.


Done.


Baru habis buat tadi. Even tak terlalu cantik, tapi itu je aku mampu buat aku kawan baik aku sorang ni. Klau boleh nak buat lagi lawa, tapi tkda idea. Nnt aku tambah tambah eh Aisyah. Blog dia ada dekat "Bloggers, etc". Gadis 1.


Perlu sebenarnya buat gadis 1.


Takpe, biar lah sweet sikit.


Haha,


Okay, ciao lah. Idea kena serap. Otak masih berpusing. Assalamualaikum.



PAST
PRESENT