Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





#Tamat.
Thursday, August 11, 2011 @ 2:30 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Tadi last exam buat trial dua. Aku sayang english sebab senang. Alhamdulillah. Tp kalau nak kata senang sangat tak boleh jugak sebab takut dapat C ._. Setakat ni tak pernah lagi English dapat C. Objectif senang, Subjectif letak ke tepi. Kureng sikit.


Science, betolbetol menahan kesabaran aku. HAHA, bila mula nak jawab tu hati terdetik "Ok, aku dah study ni. Aku ingat, ha senang".


Selesai buat Science, masa nak start BI paper 2, cikgu bincang jawapan Sc kejap. Aku terkejut sampai nak terkeluar bijik mata serta semua isi dalam badan aku sebab banyak betol aku salah. Aku hanya mampu ternganga, kalau aku dapat C.... air mata aku mungkin mengalir.


Sebab aku baru je nak happy trial 1 dapat B. Dan kalau berulang lagi Sc score C, maknanya... aku memang tak ditakdirkan untuk dapat A. Ya Allah, minta dijauhkan.


:'(


*tibatiba mata berair


Mata berkaca.


Kenapa ni..


Kertas Penulisan dah cukup buatkan aku tak tidur malam, memikirkan apa aku akan dapat. A, B, C atau D?! BI, A, B, C atau D?! Math, C ATAU D?! Agama, C atau D?! Science, B, C atau D?!?!?!?!?!


Macam nak baling otak ni jauh jauh! Aku taknak fikir semua ni.


Lupakan.


Baiklah, aku sekarang memang tengah peluk domo domo yang aku ada. And to be honest, aku tak puas hatiiiii lagi. Nak baju dengan topi. Ada sesiapa nak tolong belikan?


Tamak, over.


Aku suka baca older post aku, yang lama lama tu. Sambil tu bibir mengukir senyuman. Ada jugak aku akan gelak terbahak bahak sampai nak terkeluar gigi semua ni. Cara tulisan aku, Ya Allah. Boleh buat bahan jenaka -___- Bukan main kutuk orang, diri sendiri....


People changed.


Lusa, nak beli baju raya and things. Aku dah inform agaknya. Smbil tu jugak aku akan berkeliaran mencari apa apa domo yang aku ada. rm 75 mungkin boleh lenyap, kalau domo takda, atau aku tak jumpa. Duit selamat.


My One Shop, aku akan pergi nanti nanti.


Aku nak beli domo doll the big oneeeee you know? Gergasi punya tu. RM149. Aku akan guna duit raya, percayalah~ I just love domo, like i adore toddlers. Seriously i dont know  why,


Cute.. maybe?


But im cute-er, why didnt i just love myself so much like i love my domo thingy? Dem perasan nak mampus.


Um, okay ciao. Assalamualaikum.


#Blog aku makin boring, maaf.



PAST
PRESENT