Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Todaaaay! Toniiiight!
Friday, August 19, 2011 @ 2:02 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum!

excited sangat sampai dekat Assalamualaikum tu ada tanda seru. eh eh, kenapa? XD

soalan tinggal soalan. akhir entri aku bagitahu.

eh, tak perlu lah kau nak scroll down sampai akhir entri ni nak tahu kenapa. tak surprise lah nnt. kan? jangan jangan. say no to scroll down :/

tak, tu macam kau tak payah scroll sampai bila bila. okay stop. apa aku nak cakap ni ._.

ni memang surprise gila. tadi masa rehat, setengah orang merayap setengah duduk dalam kelas. aku tergolong dalam yang duduk dalam kelas. malas pulak nak merayau. cikgu meeting semuanya so aku takda tempat nak pergi. biasanya duk tempat cikgu Elani dalam bilik guru.

aku dengan Lena & Fyza. borak borak sakan, lepas rehat tu cikgu masuk. cikgu suruh pas pas satu kertas ni. cuba teka kertas apa tu =='

 Jadual Peperiksaan UPSR 2011. Yeah man.


upsr lagi 24 hari, aku tk pasti kenapa diagih awal sangat kertas tu. alamak, cuak lah gila! aku dah lah... =='


sedih nya.


seriously, 24 hari lagi? aku? nak periksa? U? P? S? R?! MACAM... kenapa sekejap sangat masa berlalu? Ya Allah, please slow down the time :'( don't bring 13 sept too soon :((((


abang aku, senior senior dan kakak kakak aku semua lah kakak sedara kata, UPSR tu senang je. alah kacang je.


bagi diorang senang. memang senang.


tapi, kenapa masa diorang amik test UPSR dulu tak dapat 5A?


kan, bagi budak baru belajr memang lah susah kan. macam aku. tah besar nanti aku pun kata upsr senang.



kot.



mana tahu nanti besar aku kata pmr senang. spm senang kacang goreng je. mana lah tahuuuu kan, alah tension lah :'(





aku tak dapat terima yang afiq dapat 95 untuk math. sembilan puluh lima peratus. otak dia, ya allah ==' terror nya kau afiq :'(





untung nya kau :'(





aku?




masih belum berganjak sedikit pun, terus menerus score C mengejar aku. aku dah lari dari score C tu selaju mungkin, tapi dia lebih laju untuk kejar aku. aaaah :'(


kalau lah dunia ni ada mesin exchange otak, dah lama aku tukar otak dengan abang ipar aku, faiz. tak puuuun, dengan sesape yang dapat 5A tu.




Afiq ni pelik, math dia terror sangat. tapi pelajaran lain hancus. mungkin dekat rumah dia memang focus on math je kot :'/ ape pun, dia terror. gila. berbeza sangat lah dari aku alamak aii =='


harapkan BM je.. baik tak payah. ayah aku kata, math paling penting. ye, semua orang tahu tu. dalam BM dalam SC dalam BI semua ada math terselit. kan? aku pun dah perasan. ok, dah lama.



xxxxx



the suprise,

kakak... belum balik. HAHA, kejap lagi malam after berbuka baru kakak sampai. hmmm, siapa je kisah. kakak je pun, bukan artis kan HAHA sadis gilerw. 


dah, ciao xx



PAST
PRESENT