Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Trial 2.
Tuesday, August 9, 2011 @ 9:25 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Malam menjelang jam 9;10 minit baru berkesempatan update blog. Siang tadi busy. *Mcm lah busy masak ._. Trial was okay.

Eh.

Sekarang Allia tengah berteka-teki dengan aku. Sungguh, aku tak dpat jawab. Eh, bukan main teka teki eh, bukan bukan.

You know what ishhh domo? Okay, taknak lah guna ayat gedik manja. Hm, Allia kata dia ada jumpa satu kedai memang full dengan domo, dan aku tanya dia dekat mana, boleh pulak dia kata tunggu besok. And dia ada surprise untuk aku, aku dah macam... Apahal ni? Alah sedih la ni :(( Tell me tell me where the shop is~~

Aku dah macam nak nangis gila domo sangat. Tadi round SP tak jumpa pun domo. Waiting..... nak patung domo ni~~ Nak... okay, baju domo. Baju susah betol nak cari. Tension.

Sudah, sudah. Penat nak fikirkan domo. Pasal baju tu, Sabtu ni pergi cari dekat curve lah. Ada tk? Insya'Allah huahua.

Tadi BM dengan Math, to be serious BM memang susah... sikit. Sikit je, Penulisan okay, Math...damnit. 2 soalan aku tinggal hentam main bahagi je and another yang susah tu entah lah. Aku score C rasanya =='

Lepas nak balik tu cikgu kata 4 orang lelaki and 1 orang perempuan dapat A dalam pemahaman. Semua berdebar. Dup dap dup dap dan aku tak yakin itu aku sebab kalau itu aku... sangat mustahil :'/

Lepas sahur tadi aku tak tidur, sebaliknya aku terus bukak buku study math. Semangat je, lastlast apa yang aku belajar sikit pun tak keluar. Kecewa. Mula lah nak berdrama. Kalau dapat C jugak, no comment. 

"Gagal sekali tidak bermakna gagal selamanya".

Kalau UPSR aku tak dpat 5A, insya'Allah my best of luck will go to SPM. Or maybe PMR, praise to Allah. Aku terima apa yang aku dapat, dengan usaha yang aku ada. Semangat, kegigihan. Er... thats over. Amboi x'D

Baiklah, ciao. Assalamualaikum.



PAST
PRESENT