Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Eid.
Tuesday, September 6, 2011 @ 11:45 PM


Hi. Assalamualaikum.

Bismillahirrahmanirrahim,

So.... raya is done. Yes, its done. Now its time for the books. What the... cool down. After three days (13,14,15 Sept), Im free! Free! Free! Hehehehehehehehehehe. Im so happy. *Ehem, tak berapa nak happy sangat pun -_- K, last entry is my last post bfor raya and this is my last last last last last post before UPSR! Hooray. Then i'll be back. Er, im not leaving this blog for three weeks yet i think? Like what i wrote on the last post. 

Im here just to share u how i celebrate Hari Raya. Not tht meriah as what as i thought it could be. Sounds sad :"( Muahaha. But i still enjoy it. Weh, hari raya siapa tak enjoy!!!! Its the last day to enjoy before the big big big examination. Even its not tht big... Hahaha. Yet, PMR and SPM still waiting for me. 1000+ days left! Hmm, banyak masa lagi. Heh.

UPSR. is it.... too hard? is it.... tht hard till i can cry my tears off? till my cadar tilam can wet just because of my air mata asyik keluar thinking about the Ujian Peperiksaan Sekolah Rendah? Hey... its just like an exam. like ur usually taking exam every 2 months. kenapa susah sangat. sampai menangis keluar air mata darah. chill la, fiqah -___-

im talking to myself, obviously. im afraid my tears will go out on november when i will receive my result. i afraid its not A A A A A. I afraid the alphabet A doesnt there... in my slip. Ya Allah, :"(

No! Kena yakin. kan. alah, macam orang lain kata. Upsr tu senang je. UPSR je pun. Ape kisah sangat. its easy. lagi senang dari trial. whats the big deal heh heh heh. *bajet tak kisah je ni. like seriously, esok nak susun meja dah? duh, watlek watpeace la! 7 days more je pun! nanti jumaat kan boleh susun! Aaa :"(

Seven days more.

Seven.

Seven.

Tujuh.

7.

Hari.

Lagi.

7 hari je tinggal. TUJUH HARI ! T U J U H H A R I. Betul ke ni? Tujuh hari? Eh.

Tujuh?
Seven days left? Seriously?

HAHAHAHA. One week left. -___-

How i wish i could return the word "week" after the word "one" tu become "years". So it could be one years left. 365 days left. Not seven. Satu angka je nombor tu. 6 5 4 3 2 1 days.... Kenapa mcm risau sangat. Sebab aku belum ckup pandai untuk grab 5A tu ke? eh 5A je! Lima je. Sikit je tu. Kan kan kan :")

I just need to study hard :")

Then i can problaly smiling while taking my result insya'Allah. I pray for tht.

So is this post is about my nervous-feeling about upsr or.... how my hari raya went of? bloody hell. upsr still stuck in my head like a song i cannot forget till 15th of September! get out of my head. off my brain. -___-

just a short story about my hari raya. ths year hari raya memang bosan gila. i dont have any pictures of hari raya! Cooooool, ay? memang. duit raya tak cecah rm300 mcm dolu dolu muahaha. loser -__-

so yea. hari raya pertama cuma sambut tetamu. dan terima beberapa keping sampul raya. dan end of the hari raya pertama kira la berapa dapat duit raya. alah skit. still can;t beat my nieces yang muda muda lg tu. darjah empat boleh cite la. aku darjah empat dlu pun 300 lebih. halamak.

hari raya kedua pergi rumah orang with my baju yang memang menyakitkan hati. dan sangat seksi sampai aku tak tahan. time orang amik gambar aku duduk dalam kereta. bila orang panggil aku jawab taknak sampai diorang fedup nak panggi aku snap pics sekali. not in the mood seriously.

hari raya ketiga aku tak ingat. 

same goes to hari raya keempat.

and so on.

hari ahad duduk homestay. best gile. 

hari isnin my plus one day holiday pulak, duduk homestay jugak tp homestay lain. best gile jugak. dengan saudara. hihihi malam tengok movie dekat laptop. DESPICABLE ME! dan tidur. eh lupe la. hari sabtu yang tidur homestay lepastu ahad plan nak balik tetibe tukar rancangan pulak sebab kakak demam (gedik) taknak balik perlis la tu lepastu duk la homestay teman kakak sampai isnin tu baru balik rumah.

jadi tengok movie tu malam ahad. yes.

best. gile.
bila balik isnin tu, sampai je rumah nak tidur tu aku tibetibe menangis ingat pasal upsr dekat je lg... takut. gile. betul. takut. gile. aduh :"( yang wafa arisha nuha amelyn tu boleh cite la diorang dah pandai tak kisah dah. lalalalala. aku benci gile. hahahaha gile. ahahaha kenape ni.

so i guess thts how i celebrate my raya. HAHAHA, celebrate my raya thinking pasal upsr all of the time. aku paling benci bila pergi rumah org lepastu org tanya umur berapa dan soalan seterusnya adalah "oh lepas raya ni amik periksa lah eh?". padahal kau dah tahu jawapan dia. rasa nak amik kepala orang tu nak hentak dekat dinding. mentang mentang lah upsr kau dah lepas beberapa belas tahun yang lalu nak bajet pulak. halamak!

dan ibu dengan ada la saudara aku, "upsr dekat je tapi fiqah serious tak kisah pun". lagi la rasa nak hentak keluarkan jantung aku hati aku dekat orang tu. ha nah kau tengok rasa risau aku macam mana! menangis 7 hari 7 malam kau tahu fikir upsr? tahu la muka buat tak kisah tapi dalam hati aku dengan Allah je yang tahu. Fuhlamak.

takut weh. debar weh. 

doakan aku please. 

amin.

bye assalamualaikum.



PAST
PRESENT