Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Exam.
Tuesday, September 20, 2011 @ 2:35 PM


Bismillahirrahmanirrahim. 
Assalamualaikum.


Hai.


Makanan baru selesai disuap masuk ke dalam mulut lalu bergerak gerak jatuh ke perut dan ia sedang mengambil sedikit masa lebih kurang 20 - 30 minit untuk di hadam. Kejap lagi mungkin aku perlu tinggalkan laptop ni bberapa minit sementara perut tengah menghadam. Eh betul ke ayat tu.


Baiklah, beralih topik. Sebelum ada yang muntah merata rata. HAHA.


Agama. Tadi periksa agama. Went okay, ada certaincertain question tu yang aku tak berapa reti nak bagi jawapan sebab memang langsung tak bukak buku agama plussss aku memang tk reti bab bab soalan agama ni dan juga aku tak sekolah agama. Thtttt is why i dunno how to answer. Ada jugak satu soalan aku tinggal sebab memang tkda idea nak jawab apa, kang hantam tulis bahasa rumi pun taktau jugak buatpa. So i left it behind.


Nasib baik agama tak masuk dalam slip upsr. Kang konoooon la dapat 5A (konon) sekali masuk agama kang 5A 1D susah jugak XD HAHA, tak tak tak tak. Sekarang aku cuma perlu sentiasa doa dan insya'Allah lima A dalam tangan. Insya'Allah.


Next,


Tadi ada satu ustaz bagi sedikit ceramah, tp dia sendiri mengaku dia bukan lah penceramah. Dia cuma ustaz, and disebabkan dia tk reti ceramah, dia cuma tnjuk video je banyak. Berlinang air mata  setiap para pelajar perempuan. Pelajar lelaki mungkin tk banyak tp ada la. Aku pun nangis jugak. Tp lepas habis ceramah tu aku tk berubah. Still dengan perangai yang sama. Aku juga takda idea penceramah mana yang mampu buatkan hati aku luluh dan boleh ubahkan perangai aku ni.


HAHAHAHAHAHAHAHAHA, teruknya aku. Well yes, aku memang sukar diubah dan aku perlu ubah diri sendiri sebenarnya cuma sukar. Aku perlu banyak masa. HAHA, again. Aku memang teruk -_-


Seterusnya, kita beralih topik ye.


Aku dah merdeka, tkda lagi peperiksaan yang menunggu. Cuma tahun depan ada, maka dengan itu aku mengambil kesempatan ini dengan tidak hadir ke sekolah beberapa hari. Esok memang tknak datang ah x) Sabtu ni pulak pergi rumah cousin daaaan tidur sana sampai sabtu minggu depan tu. Maknanya aku tak dtg sekolah seminggu! Again, im so cooooool! HAHAHAHA.


Ok, aku beredar dlu. Dalam mood yg tidak berapa baik dan bukan masanya untuk menaip entri yang panjang. Wassalamualaikumwataufikwalhidayah. (eh pnjangnya, sekali salah buat malu kaum muslimin dan muslimat je HAHAHA ok kita tukar, Assalamualaikum).



PAST
PRESENT