Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Soalan....
Wednesday, September 21, 2011 @ 12:53 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Sounds funny when people asked me a question, what they actually know the answer. Maybe they need a confirmation. Haha, maybe. Or they just simply asking random question whts pop from dia otak. Ok, brain. Entah lah. Or maybe they just bored and trying to make me laugh. Ok not really.


Some of the quests;


"Kau tk pergi sekolah ke?"


Baru aku dapat tadi ehehehehe, obviously they knw my answer ofcourse! Dah aku online takkan la dekat sekolah? Siapa nak on aku punya? Mak aku? HAHAHA, whatta. Tapi disebabkan sikap nilai murni sopan santun serta beradab dalam diri maka aku pun tujukan soalan yang sama, "Tak. Kau?"


+SMS; "Yo. Kau dah tidur?"


Kebanyakan akan dihantar dalam jam 10 malam ke atas. Mereka tahu kalau tk reply tu mesti dah tidur. Tapi apa kata untuk kepastian mereka, kalau kita belum tidur kita jawab dah tidur so seems like our roh replied tht msg. Lain kali tkyah tanya la dah tidur ke belum, terus mulakan msg yang tersirat apa yang penting sgt nak msg 2 3 pagi. Kalau orang tersedar boleh reply, kang keluar msg centu "Semak je la, itu pun nak tanya ke -.-"


"Hi, nama awak apa?"


Ni through facebook is the most people asking whts my name. Mcm......... weh. Nama aku ada tulis dekat atas cbox tu, ke kau pergi profile aku ada tulis besar besar nama aku. Tk perlu lah tanya lagi kan. Whatta. Lain lah kalau nama aku letak dkt fb "Budax Keciwk" ke boleh lah tanya ke kau pergi info baca About Me aku ada tulis nama aku tiga kali dekat situ. 


"Hi, boleh berkenalan?"


Ni tk banyak nak cakap, kita perempuan kita jawab je dengan angkuh dan sombong sekali... "Sorry tak boleh. Siapa suruh tanya?"


"Eh, tu gmbar awak ke dkt dp tu?"


Yo whtsuppp man, takde lah tu kan aku guna gmbar Alyssa Bernal. Tk nampak ke muka comel cntik tu kan Alyssa Bernal? Eh tak, lupa pulak.... Eh tu aku la, wht the -.-' Tkkn la aku nak guna gmbar minah lain. Waduh waduh, positive man positive!


Ok, itu je lah kot yang keluar dari otak aku sekarang.
Hmm, baiklah nak pergi. Ciaaaaaao.~



PAST
PRESENT