Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





21 Oktober.
Friday, October 21, 2011 @ 5:57 PM


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Tadi,


"Kak fiqah. Kak fiqah tahu tak, Yaya anggap kak Fiqah mcm kakak kandung yaya sendiri. Kak Fiqah anggap yaya mcm adik kandung kak fiqah, tak?"


"*senyum* Mestilah!"


"Yaya selalu teringatkan kak Fiqah. Sampai mimpi kak fiqah. Yaya mimpi kak Fiqah kena kejar anjing. Kak Fiqah ingat tak yaya ade cerita haritu dekak kak fiqah pasal mimpi tu.."


"Lah, *gelak kuat*. Tapi kenapa Yaya mimpi mcm tu? -.-' Eleh, Kak Fiqah pun tak pernah lupa Yaya. Hari hari Mama call kak fiqah. Kak Fiqah kan selalu cakap dengan Yaya jugak."


The rest, let it be history.


Kekadang bila fikir, alangkah seronoknya kalau budak kecik ni yang sebenarnya adik kandung aku betul. Hmm, okay tu mimpi.


Nama sebenar dia, Nadia. Umur, 7 tahun. Ye, dia darjah satu. Aku kenal dia daripada cikgu terapat aku, Cikgu Elani. Oh, Nadia anak cikgu ♥ Tadi best gila! Ada lah macam macam benda. Kihkihkih.


Okay lah, rindu sangat dekat Nadia. Yaya, nanti seminggu kita tak jumpa. Nanti tak dapat jumpa cikgu. Seminggu. Tak dpt lepak dengan kawan kawan. Seminggu. Tak dapat main Uno lagi, seminggu. Ah, semuanya sengsara seminggu. Mungkin juga dua minggu. Sebab, mungkin tidur rumah sesiapa. Ah sedihnya!


Haish.


xxx


Amanda, terima kasih atas post yang sangat buat aku terharu sampai meleleh air mata warna merah dan warna warna pelangi. *terharu sangat lah ni* Okay kawan kawan, ni blog nya; Click sini. Jgn lupa follow dia, and kalau dah follow dia memang wajib follow aku lah ==' LOL.


xxx


Tadi macam macam buat. Dekat Laman buat apa aktiviti English. Best gila! Rasa macam.... entah best gila! Hahaha, ye, best memang best. Seronok. Gembira. Bagaikan dunia cuma ada aku dan rakan rakan sekumpulan. Tapi tak sempat buat apa yang cikgu nak lol loser tak.


Tak payah tahu pun full story. Entah kenapa rasa malas sangat nak cerita HAHA.


xxx


Kisah lelaki yang dijadikan misteri sejak beberapa hari lepas masih menjadi soalan sehingga hari ini dan ya, bakal menjadi soalan sehingga ke akhir hayat blog ni. HAHAHA, sesetengah orang dah tahu =) Dan ada juga yang terpinga pinga dan masih buat buat tahu je sebenarnya. Tak apa, bukan penting pun.


Kisah aku dan dia kini ditelan zaman. Aku dengan dia mana ada apa apa dah. Ye, kitorang kawan baik dulu. Lpstu sekarang musuh. Macam musuh selamanya. Aku diam. Dia diam. Tak bertegur sapa langsung. Aku suka. Memang suka. Ini bukan sindiran. Ini benda betul. Aku suka, agar hidup aku akan tenteram tanpa dia. Tanpa gangguan dia.


xxx


Apa lagi eh?


Hm tiada apa lagi.


Assalamualaikum xx
Nothing hurts more then waiting since I don't even know what I'm waiting for anymore.



PAST
PRESENT