Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





H.
Thursday, October 13, 2011 @ 10:24 AM


Bismillahirrahmanirrahim.


Salam. Bukan dalam mood yang baik sekarang. Tajuk entri tulis H sebab bila sebut jadi 'Heish'. HAHA =='


Nak tahu kenapa mood sekarang tak baik? Rasa macam nak hentak kepala dekat dinding, lari masuk hutan, tembak orang dan semua benda lagi. Sebab ibu tak kejut bangun pergi sekolah. Agaknya sakit hati tak? Dah basuh baju kemain semalam macm nak gila. And then semangat sebab harini ada nak buat apa tah dekat sekolah. Kena bawak benda yang sepatutnya, tapi tibatiba aku tak sempat beli.


Cikgu yang belikan semua. SEMUA!


Cikgu belikan untuk aku. Untuk aku buat, sebab aku tak sempat beli barang barang tu. Tapi apa? Aku tak datang hari ni. Kenapa? Sebab ibu tak kejut. Kenapa tak kejut? Pergi tanya dia sendiri. Apadahal entah tak kejut. Malas nak amik balik sekolah tu kot? Kalau macam ni, baik tak payah habis upsr. At least boleh jumpa kawan kawan.


Pergi lawatan satu pun tak boleh, lepastu pergi sekolah pun kena bertekak memang susah lah hidup.


Kalau aku jadi cikgu memang aku marah gila. Dah beli penat penat lepastu tak datang. What the hell, man?


Okay dah.


xxx


Korang sedar tak? Kadang kadang otak kita ni tak dapat bezakan sesuatu yang sebenarnya takda perbezaan pun tapi mata kita kata ada perbezaan. Okay, apa punya ayat pun aku tak tahu ==' Well, macam ni..




Mengikut mata kita, yang atas lagi gelap kan? Cuba letak jari dekat tengah tengah bentuk tu (yang tengah ada warna putih tu). Kita nampak kedua duanya sama warna. Kenapa? Entah. Soalan tinggal soalan. Aku confuse sampai sekarang =='




Pim pom pim pom. Semalam tengok cerita America's Next Top Model lepastu jerit jerit sebab Brittani juara. Hoooray! Memang dari dulu suka dia sebab dia comel. HAHA, ada mcm lesbian tak?


Aku lapar sebenarnya tapi takda makanan dalam rumah ni. Tengok lah rumah macam mana. Bak kata sorang budak ni haritu, ada budak tanya aku.


Budak 1; Fiqah, rumah kau kat mane?


Belum sempat aku tunjukkan arah datang budak laki yang aku sakit hati haritu datang sampuk.


Budak laki; Rumah dia kat sane yang macam hutan tu.


Aku cuma diam dan buat pekak bila depan dia konon aku tak dengar apa dia cakap lepastu Budak 1 tanya balik soalan yang sama.. Lepastu budak laki tu


"Rumah dia yang macam hutan tu lah".


Agak la brader. Nak kutuk rumah orang cam hutan pun jangan depan aku. Nak bagi aku panas baran. Dah lama hidup? Nak mati? Kang rumah kau yang terbakar hancur, hina rumah orang sangat kang sendiri menyesal -____-"


LOL. pathetic gila. saja over.''


Kays, im off.
Aku percaya, "Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya" =)



PAST
PRESENT