Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Hari Keusahawanan
Sunday, October 16, 2011 @ 11:28 AM


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Kau semua tahu Hari keusahawanan tu apa? Kalau tak tau ni confirm duk dekat Hulu. HAHA, ya, tak lama lagi sekolah aku adakan hari keusahawanan ni. Memang teringin sangat nak jual, tak payah cakap la. Dari tahun lepas tunggu nak jual jual ni. Sekali, tak dpt jugak. Macam nak tikam perut 19 kali (over)


Masa tu, duduk dekat Laman. Dekat sekolah ofcourse. Lepastu cikgu kata "Bincang sekarang siapa nak jual nanti. Setiap kelas pastikan ada tiga orang". Masa tu rasa macam, "cikgu ni ada brain ke tak sebenarnya. Tahu tak barisan lelaki dengan perempuan ni jarak jauhnya lebih kurang 500 metre, mcm mana nak bincang?" Terpaksa lah main buat buat sign dekat lelaki.


Lepastu, deal. Dua lelaki satu perempuan. Lagi sekali, rasa nak tikam perut 1 kali (fair, 20 kali dah).


Hmmmm. Sobs sobs T__T Saat berjalan perlahan. Minit berjalan terus selepas saat. Setelah itu jam. Berjalan jalan sampai ke pangkat hari. Berubah lagi sampai ke minggu. Setelah empat minggu, diberi nama bulan. Sehingga tahun dan abad. bergerakgerak sampai lah century (eja mcm mana dlm BM?)


Masa berjalan. Sentiasa. Tak akan pernah berhenti. Walau sesaat. Walau sedetik. Hmmm, waktunya lagi 29 hari. Itu cuma sebentar. Buat aku terima keputusan. Lepastu, bebas. Bukan lah bebas pergi mana mana dngan kawan (ni tunggu mati nanti baru boleh). Tapi bebas tak perlu belajar dan sentuh pensil selama sebulan. Atau sebulan setengah. Hooray! Haha. 


Doakan aku, buat mendapatkn keputusan yang aku harapkan. Heish, tak confident lah macam ni T___T'


Tahu, apa yang aku rasa betul betul boleh dapat A?


Cuma Bahasa Inggeris. BI. Cuma itu. Aku betul betul yakin yang tu. Tapi, yang aku cuma sekadar boleh agakkkk dapat A, Penulisan, math dan science. Aku takutkan pemahaman. Okay, aku takut semua!


Sebenarnya kenapa tibatiba cakap pasal ni. Aku pun tak faham. Padahal tengah frust tak dpt join kengkawan japgi. Haduh. Rasa nak bunuh diri, serious! Kenapa aku? Kenapa? :< Lol ada cam drama tak.


Ok, sebelum pergi lebih jauh dan entah apa lagi. Aku pergi dlu. Assalamualaikum.
Setiap apa yang berlaku, pasti ada hikmahnya.



PAST
PRESENT