Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Pagi.
Monday, October 24, 2011 @ 3:09 AM



Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Malam indah. Langit pekat, warnanya biru pekat. Hampir sama dengan warna hitam. Cantik. Disertai dengan bintang berkelipan di atas langit. Cuma ada beberapa bintang yang kelihatan. Yang lain, mungkin menyorok.


Hmm.


Bosan. Bosan. Bosan.


Cuma itu, yang terpacul keluar dari otak. 


Idea, lari.


Sejak kebelakangan ni, diri asyik rasa tak tenteram. Bagaikan rasa nak menjerit mengeluarkan suara sekuat yang boleh. Kalau lah...aku berada di pantai yang luas terbentang di hadapan mata, dan di pantai itu cuma ada aku seorang. Bisa lah aku menjerit melepaskan kesesakan diri dari segala macam masalah yang sering menimpa.


Tibatiba cakap pasal masalah. Entah apa nasib buruk bakal menimpa aku kali ini. Sungguh, tak mampu aku terima semua benda dalam satu masa. Aku tidak lah sekuat mana.


Baru aku ingat, tanggal hari ulang tahun anak cikgu, pada 15 Nov 2011. Dan ianya sama dengan tanggal keputusan upsr bakal aku terima kelak. Ya Tuhan, aku mohon, tolong perlambatkan masa. Aku belum bersedia.


xxx






Myra Azhar.


Shamira Shanis Azhar, nama panjang nya.


Maaf, saya lambat update pasal ni. Kmyra sudah pun gerak pergi ke Austaralia beberapa jam lepas. Semoga selamat sampai dan selamat pulang kelak, kak myra. Bergembira di sana, sempena ulang tahun kak myra yang ke enam belas.


Sebelum terlambat atau terlupa, Happy Birthday Kak Myra. I know u didnt read this. Sebab Kmyra dah tak boleh online. Tapi tak apa lah.


xxx


Earphone terpasang di telinga, tapi.. diam. Tetap sunyi. Cuma kedengaran bunyi kipas dan penghawa dingin si penyumbang angin memberi bunyi yang agak bising. Earphone di pasang bagai ada lagu yang asyik aku dengar. Tapi sebaliknya, sunyi. Baik tak payah pakai!


Oke lah, nak buka lagu kejap. Music please! *ada gaya romeo tak. Eh, romeo?


Baiklah. Kini baru tak sesunyi tadi. Lagu dipasang, dengan volume paling kuat. Kalau waktu ini hari masih siang, mungkin suara aku lebih kedengaran. Ah, lagu Beribu Sesalan macam ada maksud apa apa je.


xxx


Harini rasa hendak update sepanjang mungkin. Gantikan post semalam yang tak sempat nak update berserta beberapa hari lepas yang aku terlupa nak update tu tapi lupa apa yang aku nak update kan.


Hmm.


Baiklah, ini kata kata terakhir.


Sebelum beredar terlebih dahulu,




Nak ucapkan pada Nurili Eryani, semoga berjaya nak pergi Piano Competition nanti. Soon, my turn pulak. HAHAHA *perasan*. Good luck ♥


Okay, assalamualaikum xx



PAST
PRESENT