Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





pening.
Saturday, October 22, 2011 @ 12:29 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Hi. Semalam dan harini aku sibuk sangat. Sebab make up kan blog blog orang. Aduh, tension betul.


Nak listkan lah blog siapa eh pernah aku edit sepanjang hidup ni.



Itu je kot. Tak ingat dah?

Okay. Sila click nama mereka untuk tengok blog mereka. Semuanya aku buat atas kehendak mereka. Maksud aku, diorang nak layout mcm mana, background mcm mana itu semua ikut pilihan mereka sendiri. Aku cuma tukang buat dan akur pada perintah. Supaya mereka berpuas hati dengan apa aku buat. Lol, kita tolong orang. Satu hari, kita mesti dpat balasan baik jugak kan?

Lepas ni turn Khairin. Aku pernah edit blog Kamilah jugak. *pernah*

Memang pening kepala rasa nak pecah. Cari layout kena edit nama apa semua. Ya Allah. Lol. Itu namanya aku rajin gile. Betul tak? xDDDDD

xxx

Ilie Jieasy.

Thanks editkan gmbar ♥

Susah kan, nak kenal budak hot tapi tak sombong? Kebanyakannya, kalau hot confirm confirm ada yang tak rep IM. Ada yang menyombong taknak tolong. Etc etc. Lol kenapa tibatiba puji ni, *bodek*

Sorry post makin lama makin bosan la. Hmph. Nanti kita sambung. Sebab duduk rumah tkda apa nak ceritakn. Haih.



PAST
PRESENT