Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Po po po ponteng.
Tuesday, October 11, 2011 @ 4:17 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Buat memulakan entri kali ini yang bakal cakap pasal sikit je, pasal tak pergi sekolah. Aku nak cerita ketidak puas hatian aku terhadap dua budal lelaki yang saiz mereka hampir sama. Ok, tak perlu tahu pasal saiz. Mereka betul betul cuba meningkatkan ketidak sabaran aku terhadap mereka.


Lelaki pertama, dia ni aku betul betul tak tahu nak cakap apa pasal dia. Memang dari dulu bila tengok muka dia rasa nak tendang terajang belasah kerat bagi 18 bahagian. Nak caci maki tak guna jugak. Lagi buat hati panas. Setiap kali bertembung dengan dia mesti bawa masalah. Pembawa sial ke? Boleh jadi jugak lelaki b to the a to the b to the i macam ni. Sabar, Fiqah.


Masalah tu memang tak patut aku ceritakan dekat sini. Terlalu terbuka dan hampir semua makhluk yang aku kenal boleh baca ni. Benda ni privasi. Sangat sangat privasi. Tp entah kenapa dia selalu hancurkan kebahagiaan yang aku dpt rasa dalam muka bumi ni. Sekali sudah lah, aku tak pernah kacau kau. Tak boleh biar aku hidup tenang sikit ke? Pergi masuk the biggest loser bagi kurus badan kau baru tunjuk kehebatan kau dekat aku.


Badan pun tak reti jaga, ini kan nak jaga tepi kain orang. #FML.


Lelaki ke dua, Ye aku baik dengan dia. Dulu baik, lepastu gaduh. Baik balik, gaduh balik. Baik balik, gaduh balik. Sampai sekarang... kitorang baik. Still. Belum gaduh lagi. Belum. Maybe lepas dia baca ni confirm mengata habis ah aku bohsia pembelot kejadah kejadah mcm dlu dia cakap. Tp kali ni aku tak boleh sabar, Before ni pun salah kau tapi aku yang minta maaf. Kenapa? Sebab kau ego. Aku tk boleh gaduh lama lama.


Kenapa? Entah. Soalan tinggal soalan. Sekarang, sejak aku baik dgn kau.. Kau betul betul banyak kali buat aku marah. Ckp pun main lepas. Tak fikir. Otak ada tak guna. Ckup sekali kau kutuk aku, kali kedua hancurkan hidup aku? Good. Sekarang takda siapa aku boleh ceritakan masalah aku. Kau dah ckup buat aku menderita sekarang.


Hal ni memang cikgu pun terbabit sama. Cikgu yang selama ni baik dengan aku, kau buat dia benci aku. Good. Tahniah. Tepukan gemuruh aku beri. Thankyou so much, dua lelaki. Satu hari aku balas semuanya.


#F M L !


Ceh ada mcm tv tak? HAHA =='


Eh harini semua pergi Pahang. Eh, bukan lah semua. Bust mostttt of em. Serious jealous gila tapi nak buat macam mana kan =) Dh takdir memang aku tak boleh pergi. Nak pujuk ibu, memang tunggu nak mati baru dapat rasanya. K assalamualaikum xx


Oh, lupa. Tk pergi sekolah sebab nnt frust tgk kawan kawan pergi Pahang. Itu je lol kbye.



PAST
PRESENT