Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





ye ye ye.
Tuesday, October 4, 2011 @ 10:42 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Ye, aku baru je lepas delete post lepas sebab rasa berdosa dengan post tu. Aish, mungkin sebab terlalu perit hati waktu tu sampai semua aku terlepas keluarkan dekat blog. Menyesal. Nasib baik boleh delete. Tadi ibu upah RM5 suruh suap Danish makan, mungkin ibu tahu yang aku sangat malas nak main suap suap dengan danish ni tapi aku tolak duit tu, aku suap je. Takkan dengan mak sendiri pun nak main upah upah. Teruk. Tibatiba baik, haha.


Sekarang makin hari makin busy. Ish susah. Inbox facebook penuh orang suruh editkan blog, huish malu lerrr... Apapun aku buat untuk sahabat sejati muahmuah hehehe aku, sebab dia memang tunggu lama. Rasa bersalah pulak, so buatkan.. Click sini untuk tengok. Shahz's blog.


Itu bukan blog tercantik yang pernah aku buat, takpa lain hari aku cuba edit bagi perfect blog Shahzreen Iman Jan, my bestfriend :) Dalam inbox FB tu banyak jugak orang mintak editkan. Ada sampai sorang ni aku tak layan 2 3 kali aku tak rep, bukan main dia tanya benda sama bila nak siapkan. Heh, akibat terlalu rimas aku penuhi permintaan dia. Alhamdulillah dh tak kena kacau XD


Harini hari pertama PMR buat murid murid tingkatan tiga. Beberapa tahun bakal datang giliran aku pula. Debar tak rasa lagi, time nak amik pmr nanti baru berdebar lah kot. HAHA, okay cut that crap. Shahz, i really hope you like it. Takut kang nanti tak lawa buat penat je edit .___. Kang kena tukar lagi.


Blog ni pun tak berubah wajah lagi, bila entah nak tukar. Buat org punya je tak habis. Hampeh lah macam ni :'( time nak buat orang punya, time tu jugak aku amik kesempatan nak buat aku punya beberapa minit lepastu baru sambung buat orang tu punya. mcm shahz tadi, aku buat header sekejap baru buat dia punya. baru best sama sama baru. kan? ;D


Hm, mungkin ini entri pendek. Sebab aku dah nak beredar, nak tidur. Esok sekolah, tak belajar! Pendek kata memang minggu ni tak belajar, happy betul :) untunglah dah habis upsr, tak sabar rasanya nanti balik kampung sambut raya haji pulak. Hehehe. terpelanting jauh ke situ.


Bye, Assalamualaikum xx


Ok sekarang nak tidur. Assalamualaikum.



PAST
PRESENT