Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Alhamdulillah.
Thursday, November 17, 2011 @ 12:52 PM


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum.


Tahu tak? Rasa mcm nak pengsan. Menangis tak berlagu. Tadi menjerit. Tadi nangis peluk semua orang. Semua tu tadi. Kesat air mata berkali kali. Tapi tetap setiap saat akan jauh sampai ke pipi. Ini lah yang aku tunggu sekian lama. Aku betul betul tak sangka.


FINALLY, LIMA A!


Cukup besar tak tu? Memang la, tulisan largest .___. Tulisan largest?


Oke, tadi time nak amik mula mula tengok budak kelas masa tu ada sorang je dapat 5A. Mengikut kelas la. So aku mcm, "alamak ai sorang je ke? mcm confirm je tak dpt ni". Time tu tengok orang lain nangis nangis. Aku mcm Ya Allah haii! Aku nangis sekali even keputusan aku tak tahu lagi -___-" Konon nangis sebab aku-tahu-takkan-dapat. Peh, sekali time dah nak panggil nama aku. Memang mengalir air mata laju laju tak henti.


Cikgu Elani memang muka suspen nak senyum senyum pulak. Siap hulur tangan nak salam. Aku memang grab tangan cikgu cepat cepat. Cikgu dah senyum melebar. Bila dah dapat slip tu, memang menangis gila gila!


Before amik tu, dapat tahu yang Wawa dah dapat 5A. So ada rasa iri hati sementara.


Bila dah dapat, pehhh tak payah cakap! Rasa nak balik rumah cepat cepat nak tunjuk dekat ibu dengan ayah! Nangis punya nangis, selagi boleh pergi pusing satu laman bestari tu cari kawan kawan lepastu peluk gilagila!


"Fiqah, dapat berapa A?!"
"Lima! *sambil kesat air mata"
"Serioussss?!"
*angguk*
-Perbualan dengan SNK.


Apa lagi, memang peluk gila babiiii la!


Peluk kamilah peluk aisyah peluk shahz peluk wawa peluk budak standard 5. Ya Allah, over tak? Rasa nak pengsan tadi ~.~ Memang sekarang mata layu sebab nangis tak henti tadi. Nak tidurrrrrr!!! I feel sleepy.


And even i got msgs, and calls from cousins and friends. Hewhewhew and also people wishing me congrats from fb. U knw, i feel very proud of myself. Alhamdulillah since i never got 5As or even 4As in PKSR. And veryyyyy verryyy alhamdulillah i got 5As in upsr! This is really fun.


To my dearest bestfriends;
Aisyah, 4A tu pandai gila dah ok? Kau kan memang pandai dari dulu? So stop jangan deny nak rendah diri konon kata kau bodoh apa. Kau pandai gila ok! Im so proud hving a bestfriend like you! Hihihihi. To Amelyn, congratulations!! Kita sama kan? :) To Shahz, stop crying. Uve try ur hardest. Bukan upsr je yang ada. Ada pmr. Ada spm. Kan? Redha je lah. Alhamdulillah with ur result! Its not tht bad :)
To ibu and ayah; 
I really hope both of u will be proud of me. I love you, ibu. I love you, Ayah. ♥ 



PAST
PRESENT