Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Amelyn.
Saturday, November 19, 2011 @ 11:47 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Sedih kan kalau kawan baik kita gila gila yang kita sayang plus dpt result sama apa semua tibatiba nak pergi jauh dalam masa yang lama? Sedih kan bila kita terpaksa berpisah dengan orang yang kita sayang even sekejap pun. Sedih kan kalau kita dah sama sama dengan kawan kita tibatiba parents dia plan nak masukkan dia dekat asrama dan berpisah dengan kita? Kan?


Ya Allah Ya Tuhan ku, Kau kuatkan lah aku.


Banyak sangat la ujian dan dugaan dari Allah aku dpt sejak kebelakangan ni

"Allah tengah uji kita, maknanya dia sayangkan kita"


Aku redha. Tapi cuma satu, aku tak sanggup nak berpisah dengan Amelyn. Tak sanggup. Esok pulak, girls-day-out diorang tu aku tak dapat ikut. Memang la, setiap kali buat aku mana pernah ikut ==' Die.


Alasan mak aku, "Ibu risau la tulang belakang fiqah tu". Padahal bila tak sakit pun mak aku mana kasi? :/


Apa apa je lah. Tension gila. Rasa nak menjerit bagi semesta alam dengar. Aku lah paliiiing over kena conrol dengan mak sendiri. Kawan aku yang lain mana ada mcm ni. Hek eleh nak kena ulang ke, keluar depan rumah pun aku tk pernah. Bayangkan plizzzzz bayangkan sekarang. Ok stop.
Amelyn, aku merayu plizzz aku merayu gila babi. Aku tknak Khamis lepas hari last aku jumpa kau. Aku betul betul taknak. Aku nak jumpa kau lagi. Aku tak boleh nak pisah dengan kau Amelyn please. Kau jangan la masuk asrama or whatsoever tempat lain. Masuk je la smksb pliz amelyn pliz. Aku merayu gila ni. Aku sayang kau. Aku tknak berpisah dgn kau. Taknak.
Rasa nak pengsan je sekarang.


Kenapa la kan kenapaaaa. At least esok aku nak spend time dengan kau. Ya Allah.


Kenapa ni.


:'(


Amelynnnn! Kau ni memang nak bunuh aku ke T____T'


Bye.



PAST
PRESENT