Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





And again.
Wednesday, November 16, 2011 @ 2:23 PM


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Baru jejak kaki dekat bilik lepastu memang tujuan nak amik laptop nak update blog. Hewhewhew. Ni memang takda topik lain sebenarnya selain cakap pasal tulang belakang. #Stress.


Pukul 8.30 mcm tu keluar rumah terus ahead to hosp. Lepastu smpai kira kira pukul 9.45 am. Pergi kaunter kata ada appointment. And then kena tunggu lama sikit sebab doktor pergi minum. So sementara tunggu doktor yang nak check aku minum, pergi dekat doktor ibu dulu nak scan ibu. Bila dah habis punya lama gilaaaa turn kakak pulak. Tktahu lah doktor aku minum ke tengah masak.


Lepas lama tunggu kakak pulak, turn aku. Masuk je, terus doktor pasang result X-ray aku yang semalam. Dia ada tanya, amik xray tu baring ke berdiri. Aku kata baring. Lepastu dia suruh xray lagi sekali. Tapi berdiri pulak.


Tunggu turn xray lama jugak and then lepas xray tunggu kakak xray kepala otak dia HAHA jk. Xray kepala dia la kan. After tu blablala aku pun tak ingat dah. Lepas dapat result xray aku, pergi dekat doktor and doktor explain everything.


Katanya, tulang aku memang tak akan straight. Tak akan. dan tak mungkin. Setakat ni, bengkok dalam 37 darjah. Doktor kata kena pakai satu baju besi. Kena beli dekat PPUM cuz hosp tu takda jual binatang tu. Katanya lagi, kena pakai setiap hari setiap masa even waktu tidur kecuali time mandi.


Itu untuk kurang kan bengkok badan. Kalau tak pakai boleh naik sampai 40+++ so kemungkinan boleh kena operate atau badan aku jadi bongkok belah kiri. Jadi kena pakai. Hurm. Benda tu mahal gila.


Baik beli camera lagi bagus wahahaha!


Lagi 3 darjah je pun lepastu boleh kena operate. Binatang baju besi tu pulak kena pakai sampai ke besarrrrr! Pengsan lah, tak selesa T___T'


And dia ada hantar satu surat untuk cikgu jugak. Supaya aku tak perlu bawak bag berat2. Kena simpan buku dekat sekolah. Hmm. Tu seronok.


And dktor tu kata, tk boleh duduk bengkok! Baring pun tk boleh bengkok. Apa apa pun tkleh bengkok. Eii tension lah mcm ni .___.' Apsal lah jadi mcm ni? Kenapa kenapa kenapa?!?!?! Dan katanya lagi, ianya adalah semula jadi.


Meh nak bold kan,


SEMULA JADI.


xxx


Esok result UPSR. Doakan aku ye, banyak banyak. Semoga aku dapat capai apa yang aku nak. Amin.
Ya Allah, kau permudahkan segala urusanku. Amin.



PAST
PRESENT