Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





............
Sunday, November 13, 2011 @ 3:34 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Empat hari lagi, keputusan bakal di umum dalam kelas. Fiuh. Nervousnya. Lek lu. UPSR je. Doa banyak banyak. Tak boleh buat apa dah. Empat hari je lagi kan. Lima hari lagi, last day of school. 
Bold kan sikit, THE LAST DAY OF SCHOOL.


Ada yang nak pindah. Ada yang nak duk sekolah lain. Cuma sekarang aku berdoa semoga keadaan aku baik baik je bila dekat SMK nanti. Dah lah jadi senior balik. Confirm kaw kaw kena dengan senior nanti. Ugh. Tak suka gila.


Pfth.


Sekarang tengah merengek sakit tulang belakang T_T Serious sakit. Sempat berdrama atas katil tadi nangis nangis sakit. Konon ada orang nak kesian lah bila tengok padahal takda siapa tahu pun aku nangis. Tsk tsk. Petang dah ajak ayah pergi hosp tapi ada sedara nak datang jadi cancel appointment tengah jalan.


Maka esok, pagi pagi nak kena pergi dah hosp sebab banyak kali sakit. Takut patah aku kena operate ke apa lagi susah. Hmm. Stress gila. Tahu lah kurus kering kan fine. Haish. Sedihnya mcm ni.


"Fiqah tahu tak, ibu dengan Kak Qilah dulu masa fiqah kecik kecik kalau ibu masak tomyam, kak qilah dengan ibu je habiskan. Fiqah makan sambal belacan je"
-Kak Qilah (kakak sedara)


Aku orang kampung yang kerek mcm bandar nak fashion fashion. Haha, ye lah kan. Takkan nak pakai kain batik pergi giant memang bawak plastik tutup muka sekali lah. Hewhehew. Yang penting makanan fevret asam pedas, sambal asam dan apa apa yang pedas. Tak lupa jugak, sambal belacan dan budu <3


Baiklah, terlajak jauh. Esok nak pergi hosp. Balik hosp aku cerita 1001 cerita ok? Insya'Allah haha. Bye!



PAST
PRESENT