Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Boring gila.
Friday, November 25, 2011 @ 4:27 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Pagi bangkit dari tidur yang nyenyak. Jam 8.00 pagi. Tepat. Bangun lalu mandi. Entah kenapa tibatiba aku rasa rajin gila nak mandi lepas bangun tidur tu. Biasanya pergi main comp 2 jam tengok tv 2 jam baring 3 jam lepastu baru mandi. Hantu mana yang rasuk aku entah la.


Serious, aku biasa mandi petang. Tak pun kalau lagi malas malam baru mandi. Betuuuul. Pathetic gila. Pemalas nak mampus.


Okay, lepas mandi baring sekejap sebab rasa penat plus... hmm. Have i told u yet? I am sick. Huuu, sedih gila :'(


Ok dah dah dah dah dah. Post ni sebenarnya khas untuk semua kawan kawan aku yang nak masuk mrsm tu. Bukan lah semua. Yang rapat dengan aku, hope korang seronok and jangan terlalu sedih menangis sebulan tak berhenti sebab terlalu rindu aku sangat. Tak perlu lah kot ye jangan jangan.


HAHA =='


To Amelyn and Wawa; Jaga diri baik baik dekat mrsm nanti. Aku sayang korang sangat sangat. Sampai mati. Betul. Korang bestfriend aku sehidup semati. Forever and ever u guys will forever in my heart. Ulala <3


*padahal tak tahu lagi amelyn pergi ke tidak*


Pfth.


Sekarang ni cuti bukan main panjang lagi. Memang rindu gila dengan kawan kawan, Shahzreen, Aisyah...semua! Syahirah, Athirah. Hmm :'(


Paling aku rindu sekaliiiiii mesti lah ASA. *N* is missing. Cuz N is me... ._.


Amelyn, Shahzreen, Aisyah....aku rindu korang sangat sangat. Kalau lah betul aku kena operat next 6 months, korang lah orang yang paling aku akan ingat. Even sekarang ni ha aku rasa nak pengsan je asyik ingat korang. Lagi lagi bila tengok gmbar gmbar korang together tp takde aku lagi la rasa nak menangis. 


Note: Aku jealous. 


xxx


To Shahzreen my bestfriend forever till my last breath/soulmate/girlfriend/babygirl and all;





This is what i actually want to update about. Tp entah kenapa tibatiba je terlajak jauh. Ceh. Okay, my sayang. I am here just to wish you a very happy happy happy birthday to you. Heheh, is it to early? Padahal birthday dia esok. Tp takpe mana lah tahu aku tak boleh online ke apa ke esok atau abang aku nak guna laptop pkul 12 nanti kan? Thts why.....

HAPPY BIRTHDAY, SHAHZREEN IMAN JAN!

Hehe ^^, have a blast. May Allah bless you always, i love you so much, Shahz. Semoga panjang umur and dimurahkan rezeki lagi :) 

Aku rindu kau peluk aku, aku rindu pukul kau, aku rindu cari gaduh dengan kau, aku rindu nak nangis nangis dengan kau, aku rindu nak main kad uno dengan kau, aku rindu nak marah kau aku rindu semuaaaaa!

Aaaah. I can die.


I love all of my friends alot. Aku rindu semua kawan kawan aku. Aku harap sangat tahun depan kita boleh berkumpul sama sama lagi. Dekat tapak perhimpunan, dekat kelas. Aku nak sama kelas dengan semua orang yang aku kenal. Please? Aku merayu dekat ckgu smk.


Wawa, kau ni betul ke daftar MRSM?


Amelyn, jangan lah pergi, eh? :"(


xxx


Aku baru ingat tahun depan nak beli bag domo jadi bag sekolah tapi tak ooleh bawak bag pun. Haih, sakit nya hati dengan scoliosis ni. 
And again, setiap apa yang berlaku ada hikmahnya. Dalam seronok ada sedih, dalam sedih ada gembira.



PAST
PRESENT