Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Greyson Chance? Miyyo Azman? Justin Bieber?
Thursday, November 10, 2011 @ 2:19 AM


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Justin Bieber dah ditelan zaman kan? Sejak dia kutuk Islam. 


"Why can't Muslims be as peaceful as Christians?"


Ingat? Mungkin ramai yang taktahu pasal ni. Cuma tahu dari fb. Kan? Dulu sibuk gosip isu pasal Justin. Ish, kalau boleh facebook home tu penuh dengan Jb je. Lagi lagi masa 24 April. Ye tak? Mula mula...


"Ya Allah Justin Bieber comel nya!!!!!"
"Jatuh cinta dekat jb :)" 


Lepas kutuk Islam...


"Ee tak suka dah jb!"
"Aaaaah. betul ke jb kutuk islam?!?!?!?!?!"


Tak lama lepas tu....


"Jatuh cinta dekat jb balik :D"


Keluar lagu Mistletoe...


"Hes so hot in this video! I love you justin!"


Manusia perasaan berubah berubah.


Kejap suka. Kejap tidak. Kejap benci. Kejap jatuh cinta. Kejap mamai. Kejap suka. Kejap tidak. Dan perkara, berulang sampai tiada penghujung.


Tapi, aku bukan nak mengutuk. Sebab... ramai kan mcm tu? Termasuk diri aku sendiri. Ya, aku. Tapi sampai bila, aku akan berpegang dengan perasaan aku yang kedua. Kalau pertama kali aku kenal seseorang, aku suka... tak lama kemudian aku benci. Aku akan setia dengan perasaan benci.


Kalau mula, aku rasa benci. Kemudian aku rasa suka. Aku akan kekal dengan perasaan suka. Entah. Kenapa?


Miyyo Azman.


Ish, mula mula famous betul dekat fb. Bila aku dah kenal, bila dah tengok muka handsome... mula la reaksi perempuan gedik normal as usual aku ni kan. Tergila gila kan la. Apa lagi? Main tweet sampai lebam. Tweet siapa? Ofcourse la miyyo. Ok shh.


Dari tweet, aku mcm perasan. Dia sombong. Ye, sangat. 


"Dont you dare Hi me."


Dari bio dia je, dah tahu yang sikap dia tu... sombong sangat kan.


Ada orang tweet kata Hi.


Dia update tweet, "I dont understand why people still dare to Hi me. When they actually already read my bio" Dari gaya post tweet dah tahu yang dia tu sombong kan. Heh. Fans hantar wall post dekat page, satu pun tak di reply. At least like? Ye, ke buat status ke? kata sorry.


Dia bukan artis. Tapi dari perwatakan, dah belagak mcm popular.


Dari situ, dah mula rasa tak suka. Dulu aku follow blog dia. Sekarang tak lagi.


Haha, over kan. Mcm ni lah aku.


Greyson Chance.


Masa mula mula keluar youtube nyanyi Paparazzi mana ada famous. Aku kenal dia, mcm justin bieber. Dari fb. Ish, tak suka. Memang comel, tapi hati tak terikat dekat dia. Tp, concert dia Jumaat ni...


Kalau boleh nak menjerit nak pergi. Fikir2 balik... mcm lah boleh :-/


Tak minat pun greyson. Sikit je.


Bayang kan kalau dia kutuk Islam. Kalau dia dah ditelan zaman. Siapa pengganti dia eh?


Just wait and see. Wahahahaha.
People's changed.



PAST
PRESENT