Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Hari Raya Aidiladha.
Tuesday, November 8, 2011 @ 12:36 AM


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.


Hari Raya Aidiladha dah sampai ke penghujung. Cuti selama lima hari, besok bakal jadi hari kelima. Bersamaan, hari terakhir. Setelah itu pergi ke sekolah seperti biasa. Dan, besoknya Khamis... tarikh keramat. 10.11.11.


Keputusan upsr.


Kata cikgu, ingat nak amik 11.11.11 tapi 11 hari bulan 11 hari Jumaat. Belah Terengganu dan lain lain hari jumaat ada yang cuti. Maka ubah jadi 10. Kurang sehari. Tapi belum pasti hari Khamis confirm atau tidak keputusan bakal keluar. Boleh jadi 15 hari bulan. Ah, fikir nya nanti lah.


Lupakan sebentar soal upsr. 


Hari Sabtu malam, ke rumah Kak Min dekat Semenyih. Tujuan jemput kakak balik ke rumah. Budak baru balik dari Perlis. Cuti dua minggu. Ok ok taknak cerita pasal tu. 


Tiba di destinasi, di Semenyih. Daa? Dah cakap tadi zzz. Lepastu, terus macam masuk dapur sebab dekat situ memang tempat anak dan mak dara berkumpul. Ramai gila time tu. Rasa macam aidilfitri. Memang penuh satu dapur >__<'


Bersalaman dengan beberapa orang lepastu pergi dekat Awatif dengan Balqish. Main main lepastu blablabla. Tidur situ. Pagi tu bangun siap dengan baju kurung bersama tudung. Hewhewhew ~.~


Tidur situ lagi. Oke, lepastu petang tadi baru balik. Finally.... im home!!


Terus cepat cepat bagi makan kura kura sebab nanti takut aku kehilangan diorang pulak. Tak sanggup!


Whatever then. 


Serious tak ada cerita. 


Im sorry. But i promise Insya'Allah i will update a great story...soon. Goodbye.



PAST
PRESENT