Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Here goes the sad part.
Wednesday, November 16, 2011 @ 9:36 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Esok 17 hari bulan 11. Tahu itu hari apa? Iye lah, mcm gila-penting-for-all-of-yr-6-students. Budak darjah enam mana lah yang tak tahu itu tarikh apa memang confirm duk kat tanjung. Memang lah tak menentukan masa depan kita tapi itu lebih kurang mcm menentukan... menentukan apa eh? Menentukan kritikan orang pada kita. Yeah, jpgi dpt 5G ada orang kata "Ish bapak siapa lah dia tu kan tak didik anak sampai dpt 5 fail. Upsr je pun"


Tibatiba keluar nama parents memang $&*. So agak penting jugak lah upsr ni. Ceh apadahal ckp pasal penting tk penting.


Esok boleh dikira the last day of school. Even ada hari Jumaat tapi still dah macam last day. Kan? Rasa nervous tak tentu hala lah apa lah.  And the very worse thing is we hve to seperate with our bestfriends for almost 2 months mcm tu. Sedih kan :'(


For NASA; (ok it was supposed to be ASA sebab N tu aku?)
Sorry sangat sangat aku selalu abaikan korang and wht-so-ever semua benda buat korang sakit hati. Aku mintak maaf banyak banyak. Bila aku dengan kawan kawan lain aku sampai terlupa korang padahal korang banyak buat benda baik dekat aku. Kenapa aku boleh lupa eh? Ugh, apa pun maafkan aku sangat sangat sangat sangat. Aku takkan buat lagi dah lepas ni. Tahun depan kita dah sekolah lain kan? Halal kan makan minum aku. Aku nak korang tahu yang aku sayang korang sangat sangat. Aku mintak maaf beribu kali. Even benda yang aku buat semua jahat jahat and Ya Allah aku baru sedar sekarang.
Satu satu.
Untuk Aisyah, aku sayaaaaang kau sangat sangat. Kau lah paling baik paling sweet dengan aku :* Dah mcm boyfriend dengan girlfriend dah. Ah, kalau kita lesbian kita paling sweet! Hewhewhew. Kau mcm kakak aku mak aku adik aku *ceh over* macam cousin aku mcm semua aku. Senang kata, all in 1. Perfect. Cuma aku je masalahnya. Selalu sakitkan hati kau. Aku hrp tahun depan kita boleh stick together lagi mcm tahun ni! Aku tknak berpisah dengan sesiapa puuuun. Plz? I love you, Aisyah!
Next, Shahzreen.
Dear Shahzreen, ceh dah mcm diary. kau tahu tak kau banyak gila kasi aku duit lah hadiah lah keychain apa semua tu? Kita pun sweet gila kan. Tp kadang kadang gaduh sini gaduh sana. Alah, biasa la kawan baik mana tak gaduh gaduh kan :P Gaduh baru sweet! Hewhew. Aku sayang kau gila, thankyou fr everything. Thankyou for being very nice to me even aku jahat sangat dah dengan kau. Bila jumpa kawan lain dengan tak sengajanya tertinggal kau kat belakang. Ya Allah, apa aku dah buat. Sorry, Shahz! Aku tknak kau lupa aku. Aku nak dengan kau je sampai bila bila!
 For Amelynnnn.
Amelyn oh amelyn~~ Kau, klau bertembung je memang tak lain dan tak bukan confirm pipi aku je jadi mangsa kan kan kan. Kejap kena cubit and kejap kena cium :P Eleh. Gedik gedik. Hewhew. Ee kau ni gangster. Tp baik. Baik sangat sangat sangat! Aku dah hilang idea dh ni sebenarnya. Aku sayang kau sangat sangat, Amelyn. Aku tahu la kau tk sayang aku pun kan sebenarnya haha. Yg penting aku nak kita makin rapat dan rapat dan dah aku tktahu la. Apa pun aku paling rasa happy dengan kau. Aku syang kau. I love you. *berapa kali nak ulang*
Aku mintak maaf kalau tersasul and pernah ter mengumpat korang selama ni. Maaf. Aku hrp kita forever together and sama sama dpt keputusan yg baik besok! Insya'Allah.


xxx.


Tulang belakang ni asyik asyik sakit pulak waduh waduh. 



Oh aku salah lah maknanya entri lepas aku kata diperbuat dari besi wahaha. Dari plastik la. Lupa doktor kata. So aku kena pakai benda atas tu bertahun tahun. Hurm. Doa kan aku cepat sembuh ok? 


"Tengok tulang dia bengkok jugak" -ayah kata dekat satu pelayan kat pizza hut sebab dia jalan senget HAHA.


"AYAH! Ada pulak ckp mcm tu. Nnt fiqah jd mcm tu jugak" -aku.


"Fiqah duduk straight. Jgn main laptop bongkok. Jgn main atas katil dah. Ayah pun sedih."


-lepastu ada perempuan gemok msuk pizza-


"Ha tu dia ada penyakit. Penyakit isi banyak" -ayah.


"Ayah! Tk baik lah ayah ni ish. Kata orang pulak"


Gelak2.


"Fiqah pun ada penyakit lebih kurang mcm dia. Fiqah tkda isi langsung" -ayah.


"Ayah -.-"


Peh.


Terseksa sakit tulang ni. Kena duduk straight. Even tidur pun tkleh buas wahaha. Sedih jap. Terseksa sangat. Harap aku sembuh suatu hari nanti Insya'Allah. 



PAST
PRESENT