Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Holidayyyy,
Monday, November 21, 2011 @ 11:53 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Kejap, sbelum memulakan perbicaraan (ceh), nak cakap yg... Malaysia menang. Apa pun taknak kutuk Indon lah sebab aku taktahu pape HAHAHA. Mak aku la jerit kalau boleh nak bagitahu jiran sebelah sekali yang Malaysia menang. Zzzz.


Balqish ada ni. Kesian dia.


Um, cuti ni memang boring tp tadi Wawa and Kak Farah datang. Jadi macam hilang sikit bosan tu kan kan. Tp sekarang memang boring gile -.-' Haih. Td kelas piano Balqish ikut. For the third time aku suruh ckgu main lagu Fur Elise. Best pulak.


Nnt msukkan gmbar time tadi. Skrg ni nak mulakan proses edit-blog-balqish plus menambahkan berat tulang. Nak makan. Bye Assalamualaikum.


*pendek kan entri sekarang ni?*
Nanti aku masuk Yoga untuk Skoliosis. Wah spe-sial nya aku ni! -_- Kesian ayah aku haih. Im sorry, ayah.



PAST
PRESENT