Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Hurm ~.~
Friday, November 11, 2011 @ 1:59 AM


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum.


"Pernah kau dengar tak..."
"Apa? Apa? Apa? Apa?!" (excited)
"Sabar la, aku tak habis cakap lagi kan. Kau memang suka potong line."
"Ha cakap lah cepat. Bebel pulak"
"Umm. Ey! Aku dah lupa nak cakap apa"
"Nyayok kau, aku dah biasa mcm ni."
"Ye, memang kau dah biasa kan potong line bila aku ckp. Smpai aku terlupa. Heh."


Manusia itu pelupa. Itu perkara normal.


Oke, cakap pasal lain lah please ._.


xxx


"Esok pergi sekolah tau pukul 8 - 11. Register sekolah menengah"
-Wawa & Aisyah.


Rasa nak menjerit terkangkang terduduk terjatuh ter apa semua ter.


Betul ke? Sebulan beberapa hari lagi, aku bakal digelar pelajar "tingkatan satu".


Masa berlalu begitu cepat. Sebulan tidak lama. Nanti ada pelajaran bertambah. Geo? Sejarah? Aaaah apa ni :'( Tak suka nya. Kena kumpul A banyak banyak. Dekat SK lima. Dekat SMK 8? What? 


Form 5 nanti ada 10 T___T' Ok tingkatan lima lambat lagi, lek lu. Sekarang boleh facebook sampai lebam nak tunggu pmr dengan spm.


Tahu tak? Aku... nak tidur. Sebab, esok...... nak pergi register lah! Huhu ~.~ Assalamualaikum.






PAST
PRESENT