Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Jamuan Akhir Tahun.
Saturday, November 12, 2011 @ 6:48 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Fuh fuh. Nak kesat air mata kejap T___T' 


Memang rasa nak nangis tapi tahan mcm lek luuuuu Khamis Jumaat minggu depan boleh tayang muka depan sekolah lagi maka takpe...hirup balik air mata masuk dalam dalam. Mata ke atas, pandang matahari. Ok wa cool wa cool. 


Mula mula bangun pukul 8 pagi. Terima kasih, encik telefon. Dia yang gerak sebab masa bangun tu ingatkan dah pukul satu. Sekali baru pukul lapan. Memang nasib baik betul. Ingatkan tak jadi pergi :P Lepastu bangun tidur terus mandi.


Cerite mandi pakai stokin apa semua tak perlu cerita.


Sampai sekolah dengan tudung berbelit dekat kepala bagi susah menafas, tangan melambai lambai dekat udara. Kasi isyarat dekat kawan kawan konon nak kata "Woi, tak nampak aku ke?" huhuhu. Semue nak cakap aku comel hari ni. Nak pengsan nak mati nak tercekik aku dengar. Ceh tak pun padahal. *hyperbola*


Lepastu, wawa datang. Lepastu... mula sesi amik gambar. Huk2.  Bukan main aku menyelit enter frame dekat gambar sume orang. Pinjam camera sini sana. Al maklum lah takde camera T___T Alamak ai. Pathetic nye. Camera phone memang jahanam apatah lagi battery yang selalu sangat innalillah.


Pinjam meminjam nak menyelit enter frame ni memang buat orang lain sakit hati dekat aku sebenarnya wahahaha. Maaf ye kawan kawan.


Ada jugak yang nak amik gambar aku kan kan kan. Sweet betul diorang ni. Dengan ayat "nak amik gambar budak hot" lagi la.... rasa nak terbang.


Lepastu makan, amik gambar lagi. Ada karaoke tengah tengah tu. Wah, ramai betul menyanyi. Part nak terkeluar isi perut bila nampak Aidil menyanyi xD Hewhewhew. Ingatkn nak nyanyi lagu Hey Soul Sister ~.~ 


Apa pun, harini paling best sangat. Tak sabar nak tunggu diorang semua upload photo. Tak sabar tak sabar tak sabar. Confirm gambar aku banyak wahahaha. Eh, harini paling best mak aiii tak leh lupa lah (': Terima kasih kawan kawan. Hewhewhew. Tahun depan jumpa lagi. Dan digelar junior balik.


I want to kill myself.


N.A.S.A FOREVER ;
For god sake, I love them forever. and ever. till the last breath of mine.



PAST
PRESENT