Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Jamuan Choral Speaking.
Friday, November 25, 2011 @ 9:39 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Alamak, tersuka tulisan ni. Wahaha.


Ok, esok ada jamuan choral speaking dkt mcD subang Parade. Aku dah bgtau mak aku dah, mak aku kata okay je sebab ada ckgu kan. K dah deal boleh pergi. Aku pun mmg nak sangat pergi dpt jumpa team CS lagi. Plus, nak baju choral!


Tibatiba baru teringat mana boleh pergi. Setiap sabtu ahad ada swimming T____T' Pathetic gila. Mmg tak free langsung lah cite dia. Dieeeee.


Macam mana ni. Nak pergi nak pergi. Pfth, plizzz jgn gedik dekat sini, fiqah. Hahah behave.


Kan best kalau aku tak sakit. Kan best kalau dpt hidup tenang aman tak prlu risau cara duduk cara berdiri semua tu. Hmmmm.




Gambar hiasan hahah.


Aku tringin nak belajar dkt luar negara. Nk jelajah satu dunia hewhewhew. Tringin gila. Bila ckp dkt ayah kan, ayah kata


"Skrg ni ayah takda duit lagi, nanti ayah bawak. Lgpun nak siap siap kumpul duit dlu takut kalau fiqah kena operate ke mana kita tau."


Ok, ayah ok.


Haih. Skrg semua benda yang nak buat bergantung pada sakit tulang. Yea right.



PAST
PRESENT