Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Lalalalala.
Friday, November 18, 2011 @ 7:58 AM


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum.


Click here.
& here.


Thankyou kak wani and thankyou, kakak for those post. Very appreciate that hehehe. *gedik*


Time nak tidur sempat jugak flashback time nak amik result tu kan. Mengalir air mata tak habis, babe. Bila ingat kawan kawan semua dpt result best best hehe. I wonder how satisfied and proud the teachers of us. I hope they really feel proud & satisfied. Cuz students got 5As reached the target! Alhamdulillah. Bless My Life. Thankyou, Allah.


Padahal this is only Upsr. Aku tahu lah tak boleh nak besar diri sgt cuz theres still pmr and spm waiting for me tp apa salahnya kan nak bangga dengan pencapaian kali ni...


Nangis nangis nangis hewhewhew.


Canon Eos 40d/50d. Hehehe. Insya'Allah on my way. Tu pun kalau tak terlalu over for upsr-present.


xxx


Diorang yang dpt 5As and 4As dekat sekolah sekarang sambut kejayaan diorang plus getting present from Guru Besar. Katanya dpt RM50 and apa entah lagi. Aku patutnya kena datang tp paling sedih doktor nak jumpa hari ni. Apa nak buat. Rasa nak nangis je.


Cikgu kata boleh pergi sekolah after habis hosp. Tuntut balik hadiah dekat pejabat. I will!!!!!!!!! HAHA. Sayang je lah nak biar hadiah tertunggak situ kan. Haih.


xxx


Harini dah start cuti sekolah!!!!!! I will miss all of my friends! Ya Allah :'(
Alhamdulillah.



PAST
PRESENT