Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Penat.
Sunday, November 13, 2011 @ 11:52 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


"Aaah babi betul!"
"Setan! Asyik kalah je kenapa ni!"
"Ee nak main lain ah"


5 minit kemudian...


"Hm, main tadi balik lah. Lain tak best"


Akhirnya....


"EH SETAN ASAL LAH GAME NI MCM #%^&*()"


The rest, let it be history. Wahaha.


Tangan penat. Kejang. Tulang belakang sakit. Patah (tipu je). Mata layu. Silau. Jari lenguh. Asyik pukul keypad laptop. 


Penat main game Red Ball 2! Asyik kalah je. Tapi itu semalam dengan tadi. Memang dua hari asyik main game tu. Selagi tak sampai level 20 (level last) memang mulut kumat kamit maki maki je. Maki punya maki at last tadi menang jugak....


This is how the game looks like; Mungkin ada yang pernah main? Yang penting game ni best dan perlukan kesabaran dalam diri secukup cukupnya. Kalau tak, memang laptop/pc jadi mangsa.



Lega seribu kali bila sampai final lepastu amik crown. Perghh, terbaik game ni. Memang menahan sabar. Daripada semalam tak tidur sampai 5 pagi main game ni. Stop dekat level 15 lepastu tadi sambung and finally...ive made it!

Semalam lawan dengan Kak Nani (kakak sedara) main game ni tp dia mendahului dia sampai level 18. Lepastu aku baru level 15 and then stop kejap kan pkul 5. Tadi petang ada jugak aku sambung, dia pun sambung. Tp dia kena balik rumah dia so dia ada buat beberapa kali try kat level 18 ke 19 tak ingat, tapi dia kalah. And then kena prepare nak balik. Aku petang tu level 15 memang tak berganjak sikit pun even dah try lebih 10 kali.

Kesian aku.

Level 19 lagi mencabar. Peh, merobek jiwa dan raga. Baling jugak kang siapa cipta game ni >:( Im very angry.

At last bila sampai level 20, rasa nak menjerit keluar anak tekak. Menang punya pasal.

xxx

Okk, cer lain.

Sementara takda topik, aku nak upload gambar Jamuan Akhir Tahun haritu. Baru tengok dekat home dah ramai upload. So aku nak upload sikit je sebab kalau nak upload semua gmbar memang tak katam satu entri ni. Aku upload yang ada gmbar aku je :P Tu pun sikit. Yang banyak dekat camera Syahirah tapi dia jarang on so nak tnggu dia upload kena tnggu 3 tahun lagi.

So here it goes;









































Ok malas lah nak susun.

Semuanya ada 23 gmbar. Hari tu memang best sangat. Ini belum masuk gmbar gmbar dari cam Syahirah. Hmm, tak sabar nak tunggu dari cam syhirah. Eh, apa pun, thanks kawan kawan buat aku happy gila hari tu ♥ Hewhewhew. Rasa nak refresh time balik.
Life were like piano, white keys are happy moments. Black keys are sad moments but remember both keys are played together to give sweet music.



PAST
PRESENT