Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Takde tajuk sesuai.
Saturday, November 26, 2011 @ 11:34 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


*Aku taktahu nak cakap apa sekarang*


Baru je lepas baca blog kawan terbaik dunia ehem ehem over tak? Eh, benda betul ok. Stop denying and hating. Lol, padahal orang tak cakap apa pun. Sah aku over. Baca blog Amelyn tadi nasib baik lah hati masih lagi tak terkandung rasa sakit terlalu banyak maka air mata masih boleh ditahan.


Memang ke over-an dah tertonjol. 


Maaf =='


Tapi betul apa, lagi lagi bila baca ayat ni;
"Lastly, Afiqah sayang. Aku tahu operation kau lama lagi. Next 6 months kan. Tapi aku takut aku tak sempat cakap yang aku sekarang ni rindu gila dekat kau and aku sayang kau sangat-sangat. Aku dah tanya pakcik aku yang doktor tu, dia kata operation yang kau punya ni, boleh menyebabkan kematian. Aku tak nak kau takde. Aku nak kau selalu ada dengan aku. Dan aku kan dah janji dengan kau yang aku nak ada dengan kau masa kau tengah buat operation dan aku akan pastikan yang bila kau bukak mata, kau nampak aku dulu. Aku sayang kau sangat-sangat."
First, okay. Aku sayang kau gila gila sangat sangat sangat Amelynnn. Terima kasih sangat untuk kata kata yang buat hati aku cair :') Terharu gila okay! *serious*. Kau dengan shahz and aisyah forever kawan baik aku. Promise. 
"And aku nak cakap yang aku rindu gila dengan Fiqah, Shahz and Aisyah. Aku nak outing dengan dia orang terutamanya Fiqah sebab aku tak pernah lagi outing dengan Fiqah. Sedih tahap max kot. Okay aku melebih. Tak patut."
Dan lagi. 


Amelyn, aku pun teringin gila nak outing dengan kau tapi nak buat macam mana kan? Takdir memang katakan aku takboleh keluar dari rumah. No no no. Macam memang dah ditetapkan depan pintu rumah "kanak kanak tidak dibenarkan jejak kaki ke luar pagar". Betul. Memang tak boleh. Apatah lagi nak pergi OU.


Haih. Pathetic nya hidup.


Takpa, korang selalu berlegar legar di fikiran aku ~.~ 


Betul, tak tipu.


Aku rindu Amelyn, Shahz and Aisyah sangat sangat. Rindu pelukan korang. Rindu minum air makan nasi lemak dengan korang. Ah, rindu semua. Korang memang dah macam siblings aku. Hmm. Tp sedih, amelyn kemungkinan pergi mrsm.


Aku memang rasa nak tembak kepala aku guna machine gun. Aaaaah! 


Aku rindu korang gilaaaa!!


Ok, stop. Im being creepy. Im sorry :b


xxx


Eh, tahu tak beberapa hari lepas *kot la* i also dont know when, 2PM buat concert dekat Malaysia? Hahah yea mestila semua tahu kan. Sesetengah yang tak tahu tu mungkin tak berapa minat dengan kpop kpop ni. Ye, aku pun baru je tahu lepas concert tu dah berlalu.


Kesian gila dekat kwani eh, tk dapat pergi. Huk huk. I know wht you feel. Just keep calm :P


2PM je puuun. Alah, bukannya siapa siapa. Wahahah *evil laugh*. Kalau lah dekat situ ada taeyang ke g-d ke mesti aku rasa nak pengsan masuk hutan celup muka dalam jamban sekali bila tak dapat pergi. Fuh fuh, nasib baik taeyang takda. Si badan berketak ketak. Ada lapan pack. *tipu*. Over tak?


Another 30 more minutes to go.....Paranormal Activity 2 on HBO. Must watch >:) Kesian aku, orang lain dah tengok part 3 aku part 2 pun belum pas lagi Zzzz. Itu pun kalau tak tertidur lah boleh tengok. SAD.


xxx


Im.....off! Ciao.


Eh btw, to my girlfriend, Amelyn....kau nak blog lagi lawa dari aku? Haih blog aku tak lawa pun. Kau buat la macam mana pun blog kau tetap lawa jugak.  Ini pun bukan aku create sendiri kan....Curicuri code sana sini lepas tu dah. Over sgt menambah nya aku ni hahah!


Tapi takpe, nanti aku try cari cari sekali untuk kau, ok? :>


Night.



PAST
PRESENT