Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





2012 is coming! Its 17 days to go!
Wednesday, December 14, 2011 @ 11:15 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Haiiiii.


Hyper pulak. Awak semua sedar tak? 17 hari je lagi kita nak sambut 'new year'. 2012 is coming! 21.12.12. Remember the date? Okay lah kita lupakan pasal tu. Cuma Allah yang tahu pasal hari kiamat. Rasa takut siapa kata tidak? Tapi itu cuma penipuan. Alah, manusia pereka cerita. 


Rasa sangat tak bersedia nak tulis dalam buku sekolah and all '2012'. Sebab 2011 means alot to me. Rasa macam tak sanggup nya nak tinggal. Banyaknya cabaran, ujian dari Allah yang aku tempuh tahun ni. Semua aku kuat. Im back, stronger than ever.


Tahun ni macam macam benda aku dapat tahu. Aku dah mula jadi matang. Tahun ni aku start kenal apa makna 'bestfriends forever'. Sebelum ni tak pernah. Tahun ni first year aku dapat banggakan parents aku dengan keputusan straight A's upsr tu. Even bukanlah penentu hidup lagi upsr tu. Tapi at least tahun ni tahun bahagia untuk aku.


Tahun ni, aku makin rapat dengan family. I mean, bukan lah dulu dulu aku musuh dengan the whole family aku! Tak. Dulu, selalu gaduh dengan abang mir. Kalau boleh, hari hari perkataan kesat asyik keluar dari mulut. Sekarang, tak dah. Masing masing dah boleh fkir. Sekarang gaduh gedik manja. Main tumbuk tumbuk gelak gelak. Mana ada babi setan semua tu. Jarang.


Tahun ni, perpisahan dengan kakak. Wah. Selalu gaduh gaduh mcm $%^& dengan dia. Tahun ni mana ada dah. Kakak duk jauh dekat Perlis. Mana boleh gaduh gaduh.


Tahun ni, 2011. Aku kenal cikgu cikgu and pakcik kantin dekat sekolah yang terlalu baik dengan aku. Rindu nya :') Entah kenapa, Cikgu Elani, Cikgu Ropidah, Cikgu Sapiah, and Pakcik Kantin baik sangat dengan aku. Entah apa aku buat agaknya? Sampai setiap hari mintk air milo dekat kantin tak pernah terbayar. Pakcik asyik bagi free je.


3 para cikgu yang aku sebut tadi, tiga tiga baik sangat dengan aku. Diorang lah yang selalu aku ceritakan masalah. Selalu jugak belanja aku makan. Espicially, cikgu Elani. Shes the best of the best.


2011 ajar aku, begitu banyak benda. Tak terkira.


Tahun ni, mungkin la nak terpisah dengan kawan kawan terdekat. Mungkin! Amelyn and Wawa. Kenapa korang daftar mrsm? :'( Dah la jauh. Ah, rindu lah nanti.


Jangan lupa aku. Nanti bukak sekolah aku nak jumpa korang. Andai kata la aku operate ke apa, aku nak tengok muka korang bila aku bangun (ceh ayat mcm nak mati je). Lek luuu aku ada lagi ni. Saja je emo emo kejap. Since ive got nothing to blog about :p


I am me. And always will. Korang jangan lupa aku, okay? Aku sayang semua. Aku akan ingat 2011 sampai bila bila. Promise.


Aisyah, Shahzreen, Wawa, Syahirah, Amelyn, Nuha, Cikgu Elani, Cikgu Ropidah dll.


Thankyou, for everything.


Hahahaha mcm nak pergi jauh je. Padahal.


Chill chill aku ada je ni :p Esok update jugak HAHA. 


Assalamualaikum.



PAST
PRESENT