Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





4.00 FLAT!
Thursday, December 8, 2011 @ 11:26 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Ehem, bukan aku yang dapat 4.00 FLAT ok. 


Congraaaaaats, Fatin Zawani Zulkifli :)


Congraaaaaats, Nur Amirah Yusof :)


Tahniah tahniah but I know kakak can do better kan kan kan. Lagi 3 point je kaaaaak. Why why why? Hahah. Tp takpe, dua dua pandai.


"Ayah panggil fiqah, Pikah robot tau?"
"Ayaaaah!" -suara bajet gedik. annoying gila aku.


Cakap Pikah tu yang tak menahan tu. Tp sekarang bila dah pakai rasa comfort tu mesti la sebab dah terbiasa la kot (padahal baru sehari). Tp sangat la rasa nak masukkan kepala dalam jamban time tengah kencing. Bayangkan, kena maintain body straight before ni kan. Skrg, ha kau. Nak bongkok sikit pun tak boleh. Padan muka.


Aku suka sakit scoliosis, sebab aku rasa aku istimewa. Special.


Setiap yang berlaku ada hikmahnya kan. Dalam kesedihan mesti ada kegembiraan. Hikmah la tu. Sakit ni buat aku sronok pergi mcm mcm kelas. Konon kaya, padahal terpaksa. Blegghhhh.


Sebenarnya ada yang lagi teruk daripada aku. Ye, aku patutnya bersyukur sngat sebab aku takde la sampai macam tu. Alhamdulillah. Thankyou Allah. Masih ada harapan sekarang. Aku doa tiap hari, semoga aku tak perlu la jalani pembedahan. Amin.


Oh, yang lagi teruk tu. Ada baby empat bulan. Kira ada la family aku kenal mak dia. Dah interview mak dia semalam lol interview -___- Dah soal selidik tanya mcm mcm ok tak operate tu. At first mak aku ingat sakit macam aku kan. Kesian, 4 bulan dah operate. Bila mak aku tanya, "Scoliosis jugak ke?"


"Tak lah, takde tulang belakang. Tu yang operate bubuh besi"


Astaghfirullah.


Baby tu selamat, Alhamdullilah.


***


Malam ni pergi rumah Balqiiiiiish! Tak sabarnya :')


Assalamualaikum.



PAST
PRESENT