Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Aaaaah not now not now =p
Tuesday, December 13, 2011 @ 10:21 PM


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum.


Hati macam terkandung penuh dengan derita, dugaan dan kesedihan. Aaah mata pulak terkandung air yang penuh. Tunggu lagi satu dugaan yang bakal saya timpa mungkin dah boleh mengalir sehabis mungkin.


http://stayinginsecure.blogspot.com/ -latest entry by Shahz (Fiqa's operation).


Memang apa lagi? Sejurus baca ayat, 
"Serious, kami NASA semua takut pasai operate bagai ni. Macam nak tikan pun ada tahu dk. Humphhh, aku akan doakan kau baik-baik ja tau. Nanti kau buka mata dekat hospital, kau akan nampak kami semua. AND THAT'S A PROMISE sayang. 
We never let you go. Weloveyousofreakingmuch. And that's true :')"
Terus banjir. Babe, you really made my day. Terharunya memang tak boleh nak cakap. Andai kata saya nak tunjuk sebesar mana tanda terharu saya tu lebih besar daripada saiz rumah saya ni ok. Guys guys guys, chill lek lu. Operation tu bukan 100% yakin bakal dijalani. Ingat?


Ianya cuma kemungkinan besar operasi bakal dilakukan sebab semua yang pernah sakit ni semua buat operasi kan. Insya'Allah, kalau saya rajin jaga diri dengan baik and ada peluang untuk sihat, saya tak akan operate. Alah, kalau operate pun...8 months from now. Lambat lagi!


Tik tok tik tok.


Hehe.


Thankyou guys for everything. Korang memang sahabat terbaik ah! =p Memang nasib korang la dapat kawan bongkok sebelah ni. Dah la gila tengok video Vitas nyanyi senyum sorang sorang. Memaaaang nasib korang hehe =p


Rindu nya korang =)


***


Kak Wani and kakak plan nak balik sini kan tapi tergendala hewhewhew. Kesiannya. Taktahu lah kenapa. Jadi ke tak jadi tak amik tahu. Semoga berjaya mencari jalan terbaik untuk pulaaaaangggg! Afiqah setia menunggu korang berdua pulang ke rumah. Kakak, Faiz nak bawak pergi bowling. Jadi tolong lah balik ye kalau tak org pun tk dpt pergi T_T


Kaaaak did you know abang Faiz nak belikan org Belekberiiiii. Hahaha tkde ah. Kakakakakak org tak rindu hang. Jgn balik rumah! Jangan.


Assalamualaikum.



PAST
PRESENT