Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Alamak.
Sunday, December 11, 2011 @ 12:05 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Baru lepas balik swimming. Ok, ala malunya nak cerita. Lol. Takde, gurau je.


Alamak, aku dah jatuh cinta dekat cikgu renang aku sendiri lah :p Alamak alamak alamak. HAHA, takde la. Chinese tu, dengan pakai braces lagi mane tak comel :p Tapi kan tadi dia kata apa tah nak gurau gurau aku lupa dah. Lpstu time nak turn aku nak belajar dengan dia. Dia kata blablabla aku tk ingat. Lpstu dia kata


"Cikgu dah ade girlfriend dah..."


Memang semue budak gelak la cite die. Lol. Ala cikgu jangan la ada girlfriend lagi. HAHAHAHA, dia mengaku nama dia "Cikgu Handsome". Perasan ah cikgu ni. Nasib la memang handsome.


Masa sampai tadi, mak aku kata apa tah kat cikgu tu. Mak aku kata good morning kot. Lpstu kan dia kata,


"Cikgu Handsome dah nak mati dah sejukkk"


Ok cikgu ok.


***


Esok 12 December 2011. 12.12.11. So...its......Fatin Zawani Binti Zulkifli's birthday! Hehehe. Takpe, wish awal lah nampak gayanya. Takut terlupa dan sebagainya. Kalau tak lupa memang dua entri la cakap happy birthday. 


Kak Waniiiiiiiiii budak duk kat Perliiiiis. Wahaha, tak dpt celebrate birthday dekat sni kan. Sedih tak? Ok tkde la. Gurau. I missssss you T___T Jap, ni nak kata apa sbenarnya. Rindu dekat kak Ani. Happy Birthday! May Allah bless you, kak Wani. Cpt skit balik. Dah dapat 4.00 flat buat apa duk kat situ lagi? Hahhhh.


Happy Birthday once again. Semoga murah rezeki & semoga panjang umur. Sambut la birthday dengan Amirah Yusof. Byeee.



PAST
PRESENT