Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Braces.
Wednesday, December 7, 2011 @ 2:09 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Braces? Bukan la braces gigi atau dalam bahasa melayu nya pendakap gigi. Bukan. Tidak tidak. Ahahah, ingat dalam dunia ni ada satu benda je ke dipanggil braces? Ingat satu je ke haaaaa ingat satu je ke?! Hahah over pulak dah.


Ok la, aku sekarang tengah pakai braces ni. Dekat bahagian badan yang aku cakapkan dulu tu. Doktor kata "sangat tak selesa" tapi bila aku pakai macam biasa je. Takde lah sampai, omg-nak-mati-aku-pakai-benda-ni. Nak bukak nak bukak! Tak selesa! Panas!!!! Ok, serious takde sampai mcm tu. Cuma tak selesa time nak tidur macam tu la.


Tapi serious aku rasa macam selesa je benda ni and entah kenapa aku rasa seronok gila nak pakai. Konon aku ni, lain-daripada-yang-lain. Padahal ramai lagi mcm aku -__- berdasarkan youtube banyak la kata sangat tak selesa tp orang fikir lain lain kan. entah, aku suka.


Lol, pelik doh aku ni :'3


Tadi bertolak dari rumah pkul 9. Smpai rumah balik tu pkul 1. Lama kan dekat hosp. Aku tktahu la kenapa lama lewl. Padahal rasa mcm sekejap je kat sana. Masa first pakai benda ni rasa tak selesa sebab tang ketiak tu menghalang nak gerak kan tangan plus keras dan agak tajam. Jadi rasa mcm kena cucuk. Suruh orang tu bubuh benda lembut. Jadi dia dah bubuh. Lega. Selesa yang amat.


Apa pun, aku berdoa sekarang benda ni kalau pakai 5 - 6 tahun akan membuahkan hasil insya'Allah dan harap tak de operation. Amin. Malam ni kelas yoga plak. Ek. Menyampah betul la. Dah la aku sorang je budak. Tsk tsk.


Assalamualaikum.



PAST
PRESENT