Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Huishhh.
Sunday, December 25, 2011 @ 1:04 AM


!@#$%^&*(. Aku letak lagu Ombak Rindu Instrumental pun kau nak jugak kan? Great! Aku suka. Takpe. Kenape tak buat layout semua macam aku je? Kenapa taknak? Zz -____-" Kalau aku tak buat, aku percaya kau takkan buat. Serious :)


Okay so, tadi baru lepas baca blog kakak lepastu mulut ternganga. Kalau dalam kartun memang cecah lantai dah mulut tapi kalau nak buat real memang tak la. So minimum cecah dagu je. Hahaha, 


"Selamat pergi dan pulang, faiz razak & keluarga"


Pergi mna pulak dah.


Cepat cepat text kakak, "Faiz pergi mana?"


"Pergi Korea"


"Sumpah?"


"Sumpah demi Allah."


Okay. Jealous tahap mata terkeluar. Haish, abang, beli fiqah ape ape tau. (padahal tak baca pun) -__-


Lepas msg msg, kakak suruh on ym. Maaf lah kakak, ive annoyed you macam apa je. Haha, nak lepaskan rindu katakan :P Ceh tak rindu pun la. Macam orang gila chat dengan kakak. Hahaha gelak memanjang. Tapi kakak sombong. Sombong gile. Ok takpe. Mentang mentang duk homestay. Kat sini duk la outstay. Jgn tidur bilik org nanti hang balik. Remember this. Huhuhu.


Sombong tul kakak ni.


Kakak beli tak ole ole dekat aku eh? Hhaha. Mimpi la fiqah.


Untung la dia, boleh setiap masa naik flight nak balik rumah kan. Untung lew.


Okay tak. This post i admit very annoying. Im so sorry. Hahaha.


xxx


So, this week im so grateful that i can actually and finally rest for a week. Yes, finally. No swimming, no piano, no hospital. Insya'Allah no hospital. I guess. But yes, im so happy that i can rest for once. Penat tu jangan cakap, tahap paling maximum.


And, tadi Kak Nani did follow me to the place where i learn swimming. HAHAHAHA THIS PART WHERE IM GOING TO LAUGH OUT LOUD. OH CRAP. 


Lepastu kak Nani dari jauh dah macam. "Tu ke cikgu fqah? Bapak ah, dari sini boleh nampak six pack!" (ni tipu) Bayangkan jauhnya mcm satu padang sekolah aku. Dia boleh nampak. Sgt la ok. Mata dia jenis ada lens ke ada teropong dalam tu.


Okay, lepastu kan kan. Time tengah belajar:


"Yang pakai baju merah tu kakak kamu ke?"


"Hah?"


"Yang pakai baju merah tu kakak ke?"


"Oh tak. Sedara"


"Umur dia berapa?"


"Tingkatan 3."


"Oh ok"


Motif nak tanya kenapa cikgu? Kenapa? Hahaha jgn la jatuh hati dekt dia pulak T__T Ni yang nak jealous. Baling kerusi kat muka kak Nani kang.


Hahaha, lama skit dari jauh aku tengok kak Nani dah blah. Aku memang tengah belajar. Sampai la dia datang balik, aku suruh dia datang kat aku. Aku nak bagitau pasal tu. Lepastu ckgu dah panggil. Baru skerat jalan bagitau. Bila kak Nani blah, aku kena :P


"Kau bagitau dia ke?"


"HAHAHA BELUM LAGI!"


"Bgitau siap kau."


"Kalau bagitau jugak?"


"Taknak ajar kau smpai habis level. Haa, joke je. Takde, cikgu tny umur dia je. Ape masalah nya kan?"


Aku gelak je.


Haha lepastu dia gelak gelak dengan cikgu Danial. Entah apa yang diorang borak pun entah la. Menyampah betul.


HAHAHA. Jealous xD


xxx


Hmmm. Ok bai salam xD



PAST
PRESENT