Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Last day of 2011.
Saturday, December 31, 2011 @ 1:53 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Salam.


So today is Sabtu which is the last day of 2011. How time flies...so fast.


Tadi pergi orientasi as well i already knew where my class is, my place to sit which is besides Athirah. Hahaha dan paling penting sekali tempatnya di belakang sekali tepi pintu *menyampah*. Sangat tak suka sebab tak nampak tulisan dekat papan putih. Suatu hari kena tukar tempat atau tukar power kaca mata yang loser ni. Halah.


Ya Allah, rasa macam tak percaya yang aku sekarang menjangkau umur 13 tahun walaupun belum lah tepat tepat dan belum ada IC (perlu ke bagitau). Tapi yang penting aku sangat bersyukur. Terima kasih, Allah atas segalanya yang berlaku tahun 2011 dan semoga 2012 lebih baik.


Pada mulanya memang rasa belum nak get ready and rasa macam i dont want to leave SKSB, and my 12 yrs old life. But yet I realized.. kita patutnya bersedia atas segalanya and bersyukur. Allah panjangkan umur kita. Kenapa kita perlu kata belum bersedia nak meningkat umur. Hah.


I really wish senior in smk be nice. And takde kawan rapat yang prgi asrama. Wawa, Syahirah, Amelyn and others.


Arisha, i will miss you so much. Tolong la i wanna meet you nanti nanti. Tadi kata nak pergi kfc. Padahal takde pun. How could you.. (drama)


So today, i repeat the last day of 2011. Harap semua ampunkan kesalahan saya ni yang sangat innocent kahkahkah! Tolong la =p Tapi betul, ikhlas dari hti ni ha. Maafkan semua kesalahan yang pernah saya buat. Kesalahan paling besar mesti lah dekat Ibu and Ayah, dan ofcourse tak lain dan tak bukan saya buat banyak sangat kesalahan pada Dia. Allah. Semoga 2012 saya akan jadi lebih baik, pandai, alim dan mulia. Kuikuikui.


Bila hitung balik semua apa saya pernah buat, banyak nya salah pada parents. Banyaknya dosa saya buat pada Allah. Hais. Kalau nak dikatakan menyesal tu memang tak sudah. Kalau boleh nak rewind je semua kan. Nak tebus balik kesalahan.


Hehe all I knw is 2012 must be a very good start and ending. Start 2012 terus je impian tercapai dapat blackberry putih (hah). Insya'Allah ending 2012 nanti mesti happening macam tahun ni. =) Kalau ada rezeki dan panjang umur insya'Allah esok update lagi. Hikhikhik.
Sekarang, saya tengah cuma nak selalu ckup tidur jadi kurangkan menguap atau lebih bagus taknak menguap. Menguap dari Syaitan. Bersin dari Allah. Kan. Allah kata Allah benci orang yang menguap. Maka saya nak tidur sekarang sebelum menguap sebesar alam. Salam.



PAST
PRESENT