Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





New year!
Saturday, December 31, 2011 @ 11:37 PM


Bismillahirrahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


1120 now. A few more minutes left and 2011 will be leaving us, and will be replaced with 2012.


2011, got so many things i will never forget. Macam macam sangat benda jadi. Banyak nya benda yang happening jadi tahun ni. I can't count.


Haish, kalau nak dikira kenangan kenangan manis. Banyak. Teringat sangat, 2 Disember 2011. Buat makan makan, all of my bestfriends came. Happening sangat masa tu. Precious time, i can never forget. Tapi kalau gembira mesti ada tak seronok kan. The sad part is..Aisyah takde mood time tu. Tapi dah lepas so i think i should forget about it.


Teringat lagi, time stayback jalan jalan depan sekolah dengan Wawa tetibe ada anjing kejar. Gila nervous. Rasa macam im the fastest person running infront of school. Lepastu bila tengok anjing kejar Wawa, terus amik kesempatan. Aku duduk belakang kereta. Tetibe Wawa takde. Baru nak keluar menyorok. Suddenly the dog was besides me. Apa lagi? Memang la lari lintang pukang. Lepastu ada superman selamatkan. Mamat bangla mana entah. Thankyou.


Tahun ni la, aku belajar apa maksud sebenar kawan baik selamanya or the word people always use, Bestfriends forever. Kan? Memang everything started this year. 


Lepastu, tahun ni jugak la aku dapat penyakit yang agak teruk but aku start percaya prinsip "setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya" tu. Tahun ni. I learned so many things this year. Bayangkan kalau takde sakit ni, mesti aku tak pandai berenang. Mesti aku tak dapat kenal cikgu cikgu renang yang handsome tu (pulakdah). Mesti takde busy busy and asyik lapang je kat rumah melangut. Tak boleh bayangkan.


Tahun ni, tahun pertama and for the first time banggakan ayah and ibu for my 5A's result. Haish. Macam macam berlaku tahun ni. Banyak lagi kenangan. Tahun ni la dapat kenal cikgu yang sangat sangat sangat baik dengan aku. I never met a teacher like tht, before.


Cikgu Elani, thankyou for everything.


Cikgu Ropidah, thankyou for everything.


Cikgu Sapiah, thankyou. for everything.


Sebenarnya tahun baru is nothing. Sama je macam tahun tahun lepas. Cuma umur meningkat and were getting older je. Kankankan! Hahaha poyo je. 30 mins more.


Kawan kawan, Nuha Arisha.. Sorry kalau aku buat salah dekat korang. Please masuk asrama jangan pernah lupa aku! Haish. Macam tak percaya je kita dah nak berpisah. Dah takde dah muka korang lepas ni. Mesti rasa macam.......k. Bye. Sedih gila. Hish! Tetap tak dapat prcaya.


2012 lah tahun yg sebenarnya paling ramai orang gentar. Tahu kenapa? Katanya 211212 kan tarikh kiamat entah betul atau tidak. Scientis mana amik tahu itu aku pun taktahu but all I know is only Allah knows when is kiamat. 


*fireworks were starting*.


Padahal baru pukul 1136. Tak sabar betul lah!


Bye, nak send msg dekat orang ramai ramai happy new year. Hahaha.


Eh btw, i dont have to wear my braces yang menggatalkan badan tu lagi. Happy memang la tapi sedih sebab takde dah tersiksa but bulan tiga dapat yang jenis lain. Jenis getah so comfort sikit. Doktor suruh bukak dah. Hah, selamat.
Selamat tahun baru semua! I love you xx



PAST
PRESENT