Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Not again. Oh please.
Saturday, December 17, 2011 @ 12:56 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Pertama sekali, saya taktahu nak kata apa lagi melainkan saya minta maaf sangat sangat pada ayah saya. Sebab ayah saya dah banyak habis kan beribu ribu ringgit buat tu buat ni untuk sihatkan saya. Bukan minta maaf je oke. Saya nak ucap terima kasih sangat sangat dekat ayah saya. Terima kasih ayah untuk semua. Youre the best.


And my one and only Mother too =) Ibu, thankyou. Ibu banyak risau pasal fiqah. Haih, kenapa la fiqah kena sakit? 


Tadi pergi tempat Chiropractic somewhere in..Damansara Utama, i guess. Katanya buat treatment entah apa. After wasting about 20 mins there, rasa macam alamak buang masa je sebab treatment tu lebih kurang urut je.


 And nak urut tu memang cost dia tersangat lah mahal. And its not worth it, at all. Tanya cik Ina (cousin) sebab dia doktor jugak, tapi cik Ina kata baik tak payah sebab sama je macam urut. Kind of?


Bayangkan nak urut tu cuma 5 - 10 minit je tapi dah 70 ringgit. Ya Allah, mencekik darah betul lah. And nak tahu tak spend 20 mins dgn doktor tu dalam tu, dia explain blablablabla tapi kebnyakannya saya dah tahu apa yang dia explain...dia membebel pun dah kena bayar RM150. Rasa nak masukkan kepala doktor tu dalam tong sampah.


Apa pun he did recommended us to try the other brace sebab dia kata pakai brace ni dia keras and memang tulang boleh effect tapi otot otot lain akan lemah sebab takde pergerakan. Brace yang dia recommend tu dia kata dari lua negara, Canada and Amerika. Katanya la sangat bagus and mengikut pengalaman dia sepanjang beberapa lama saya taktahu, pakai brace tu better sebab dia jenis elastik tak keras and something mcm getah. Entah la, tak pernah pakai so tak berani nak cakap.


And anyway, brace tu tah mamat singapore mana nak buat. Kena discuss dulu dengan doktor blablabla. Cuba teka harga berapa? -___-


RM7000+. Lebih enam ribu daripada brace yang saya tengah pakai sekarang okay! Ayah, sorry kalau ayah terpaksa beli :'(((((( I am so...sorry :'(


Baiklah, Selasa ni nak pergi kat mana lagi entah area rumah MakTeh. Sangat dekat dengan rumah Makteh okay sangat sangat sangat dekat. Ada chance nak singgah nanti =) 


xxx


Esok lepas balik swimming terus nak on tv channel 610. TVIQ! Wahahaha. Clever keluar sekolah saya! Tak sabar gila nak tengok. Insya'Allah kalau keadaan mengizinkan sempat lah tengok cerita tu. Kalau tak, tak apa lah. Ada ulangan. Lepas tengok Clever nak pergi shopping dengan ______. Biarlah rahsia. ~.~ Yuhuuu =)


Assalamualaikum.



PAST
PRESENT