Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Perasan.
Monday, December 5, 2011 @ 8:45 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Kecik sangat tak tulisan ni? Haih.



Dah jadi isu dah ni. Haha, okay la. Link facebook tu bukan link siapa siapa eh. Untuk siapa yang ter lebih perasan tu tak perlu lah nak over ckp "kau suka aku eh kau suka aku eh?" tak reti baca comment dulu ke sebelum nak cakap nak muntah biru aku ape ke?

Oh tak terangkan lagi. Lol maaf maaf.

Macam ni, kalau contoh la korang click binatang url tu, keluar link profile korang sendiri. Jadi ianya adalah prank untuk tengok korang ni jenis yang perasan atau tak :b Aku kena pun aku boleh agak itu ada lah sekadar penipuan semata mata. Takkan lah tibatiba nak cakap kita ni bf dia kan?

Lepastu ada la mamat ni syok sendiri ke perasan ke entah aku taktahu la nak cakap apa. HAHA, perasan tahap gaban.

Dia chat dengan kawan aku sebenarnya, "Weh ape fiqa tulis kat status die tu? boyfriend baru ape dia ltk profile aku?" something like tht. Lpstu bila dia dah tahu benda yang sebenar bahwa ianya adalah prank, pandai pun nak malu. Siap, "ee kalau tu betul nk termuntah aq".

Ek, please. Padahal pernah suka aku lepastu nak bajetzzzz muntah konon. Please la weh please, aku takda masa la nak mengaku kau boyfriend aku. Aku lagi la muntah kahak biru dengan muka berubah purple. Mintak simpang la nak kata kau boyfriend aku. Zzzz, tengok badan tengok cermin dulu eh. Jgn perasan lebih. Lain kali baca comment dlu. Over pulak nak muntah muntah. Aku lg la nak muntah tengok muka kau pun tak tahan.

Tibatiba jadi entri bengang pulak kan.

Sesiapa yang terkena tu first aku kata padan muka. Second, jangan perasan. HAHA! Aduh. Kelakar pulak =='

Btw, feel tak baca blog aku? Lagu dia kemain lagi kan (Y) Kalau korang tiru pun aku taktahu lah kan nak kata apa. Ye memang la apa hak aku nak marah tp fikir fikir la. Maksud aku, sebelum aku letak kena korang tak letak dulu kan ^.^V

Alright, tadi dah beli bola exercises. Best betul main duduk duduk atas bola tu wahaha. Tapi tak lawa bola tu. Nanti la aku nak cat nak color color nak conteng kasi lawa (Y).

Isnin malam Piano patutnya tp cancel class buat Jumaat. Alhamdulillah sebab aku sakit kaki sekarang. Tak boleh nak gerak. Taktahu la kenapa. Sakit gila. And then lusa ada yoga. Esok swimming dkt monterez. Sabtu Ahad kelas renang. Tension nya. Best memang la best kan, busy dan penat tu nombor satu. Tak boleh keluar keluar dah lepas ni. Nak chill relax takde dah.

Hahah, nasib baik la takda kena mengena dengan 'buku'.

Busy sebab seronok takpe jugak. Fewh.

Salamualaik (:



PAST
PRESENT