Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Piano Bar.
Thursday, December 1, 2011 @ 2:53 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


I just realized one thing....


Its nothing.


Okay, jadi hari hari hari berlaku seperti biasa. Takde ape pun terjadi malah takda apa pun special. Oh ya, tadi pergi Giant beli macam macam. Susu Strawberry, 2 kotak. Susu chocolate, Vitagen, Ayam Drumet, Spaghetti dan macam macam lagi. *Perlu ke cakap*


Kali ni puas hati dapat beli air berkotak kotak dan ianya adalah untuk diri sendiri bukannya beli empat kotak air susu dan semuanya memang khas untuk kakak. Zzzz. Atau untuk sesiapa yang lain lah. Esok nak minum puas puas. Belum rasmikan lagi air kotak tu. Sebab tadi sampai rmah tengok paranormal terus naik atas amik laptop.


Tak sempat nak minum air. Sekarang nak turun bawah memang tak la. Teringat ingat cerita Paranormal.


Spaghetti beli 3 bungkus tujuan nanti nak buat makan makan untuk kawan kawan aku. Saja je buat, ramai nak pergi asrama jadi takkan nak ajak yang pergi asrama je kan -___-" Aku nak ajak sikit je. Okay, sekarang ni dalam otak fikiran nak ajak;



  • Shahz
  • Amelyn
  • Aisyah
  • Wawa
  • Syahirah
  • Nuha
Sikit je dulu. Tu yang aku ingat sekarang. Tak habis fkir lagi nak ajak siapa lagi. Siapa eh? Target nak reach 15 je sebab taknak ramai orang sangat. Padahal list atas tu tak cecah 10 lagi.

Hilang idea nak ajak siapa.

*

Piano bar tu tajuk game sebenarnya.

Okay, jadi baiklah. Sekarang total aku ada 3 blog. Tigaaaa. Daaaang. Last tu, baru buat tadi.Tu buat cerpen. Ceh hebat lah konon buat cerpen. Taknak show dekat sini cerpen tu. Pandai pandai cari sendiri haaaa. PM aku dekat inbox fb. Tengok la aku kasi ke tidak :b

Bye!



PAST
PRESENT