Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Pip pop.
Monday, December 12, 2011 @ 10:10 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Pukul 8.00 malam semalam, aku dah pun lena atas kerusi. Sedap betul. Sampai lah kira kira jam 1 pagi abang mir kejut. 


"Fiqah, bangun. Tidur kat atas."


"Taknak taknak." Ah, malas betul lah nak bangun. Tolong lah jangan kacau orang tidur! 


"Tidur elok elok. Jangan senget."


Sejak bila abang aku ni amik perhatian. Awchhh, terharunya! Hehe.


Terus aku berubah posisi tidur. Lama sikit datang pulak ibu kejut.


"Fiqah bangun naik atas tidur. Jangan tidur dekat sini. Ibu tak boleh angkat fiqah dah. Fiqah dah besar."


Hehe. 


"Ibu, awat fiqah tidoq lame sangat bu?"


Diam.


Aku bangun dan terus berlalu menaiki tangga. Ah, kacau betul lah. Hmmm.


Jam 4.07 minit pagi, aku tersedar dari tidur. Aduh, badan jadi gatal gatal. Susah pulak nak garu. Benda alah keras yang aku pakai waktu tidur ni membuatkan badan asyik gatal. Nak tidur pun kekadang asyik terjaga pagi pgi tu. Kejut ibu suruh bukak kan benda tu untuk sementara bagi hilang rasa gatal.


Jam 6 pagi ibu kejut suruh mandi supaya boleh pakai benda tu balik. Benda tu tak boleh dilepaskan lebih daripada 4 jam. Aku mamai. Aku tidur. Tiada sebarang jawapan keluar daripada mulut. Ini lah, kalau rasa mengantuk menungguli semua jenis benda lain. 


Jam 11 pagi aku bangun. Alamak, bahaya ni. Lebih pulak masa! Terus mandi cepat cepat. Lepastu sarungkan benda tu cepat cepat. Aduh. Tulang, kenapa kau senget? Rasa takut memang dah tak boleh kata apa. Menyesal.


Tapi kenapa agaknya aku tidur lama betul eh semalam. Tidur awal pulak tu. Tak pernah pernah pun. Pelik. Tangan pulak rasa lenguh. Haritu kaki. Sekarang tangan. Mcm tak boleh gerak tangan ni ha. Abaikan je lah.


xxx


I am melting. Melt gilaaa tengok mamat handsome sorang ni Hehe. Gatal nya =p Alah, biasa lah tu. Tapi aaaaaaa handsome betul dia ok! Namanya Vitas. Dia orang Rusia :p






Siapa tak cair tengok dia senyum tuuu :p Tu video tahun 2006 oke. Hahaha kelakar nya aku baru tahu -____- Anyway, dia punya jerit tu best. Siapa boleh jerit macam dia? Aaaah tak ada.


Ok assalamualaikum.


Esok jumpa Amelyn. Hoooray!



PAST
PRESENT